Toaletka

Kącik z toaletką to jedno z ulubionych miejsc w naszym domu. Marzyłam o niej jako mała dziewczynka podbierając mamie kosmetyki. Tak, już od dziecka miałam słabość do makijażu. Na szczęście zamiłowanie do niebieskiego cienia i różowej szminki minęło jeszcze w czasach przedszkolnych. Teraz codzienny makijaż to przede wszystkim subtelne podkreślanie urody. Tydzień temu pokazałam toaletkę i zapowiedziałam drobne zmiany. Z nadejściem wiosny miałam ochotę na odświeżenie tego miejsca. W filmiku znajdziecie informacje o tym skąd pochodzą meble i dodatki.

DSC_0038

DSC_0012

DSC_0041

DSC_0052

DSC_0031-1

DSC_0019-2

Całuje,
Florka

5 thoughts on “Toaletka

  1. Florek skąd masz ten kosz,który jest przy toaletce i służy do przechowywania pledu i poduszki? Dokładnie takiego czegoś mi trzeba na moje akcesoria 🙂

    Lubię to

  2. Florko, czy mogłabym zapytać o to, czym robisz zdjęcia i w jaki sposób je „obrabiasz”? Są pięknie wykonane:) te z podróży również magiczne:)

    Lubię to

  3. Florko, z wielką przyjemnością oglądam Twoje filmiki i czytam wpisy, które zamieszczasz. Interesuje mnie jak sobie radzisz z utrzymaniem porządku w Twoim domu, w którym dominują jasne barwy- biel. Sama mam dom urządzony w podobnym stylu i niestety piękno nowości zaczyna przeradzać się w szarą codzienność :-).

    Lubię to

  4. Florko z wielką przyjemnością oglądam Twoje filmiki i czytam wpisy, które zamieszczasz. Interesuje mnie to, w jaki sposób utrzymujesz porządek w swoim domu, w którym dominują jasne barwy- biel. Sama mam dom urządzony w podobnym stylu i wiem, że nie jest to łatwe…

    Lubię to

Skomentuj

