Navy dress

Przyznam, że nie lubię kupowania ubrań na jeden raz. Wybieranie odpowiedniej sukienki na wesele zawsze sprawia mi kłopot. Z jednej strony chciałoby się wyglądać inaczej niż na zwykle, bardziej odświętnie i elegancko. Jednak łatwo  otrzeć się o kicz i przebranie zamiast ubrania. Wyboru nie ułatwia fakt, że biały i czarny kolor nie są na przyjęciu weselnym miło widziane. Przyznam szczerze, że nie rozumiem tej zasady. Gdyby na mój ślub goście wybrali jedynie białe i czarne stroje byłabym wniebowzięta. To najbardziej eleganckie i formalne odcienie kreacji jakie można sobie wybrać. Rok temu szukając sukienki na wesele na asos.com wypatrzyłam śliczną satynową sukienkę w odcieniu chabrowym. Urzekł mnie jej fason przypominający sukienki La Mania. Mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja by ją włożyć. Nie lubię butów na platformie, dlatego wybrałam klasyczne szpilki z zamszu marki hogl. Są niesamowicie wygodne, można w nich tańczyć całą noc.

DSC_00299

DSC_00791

DSC_0069

DSC_0066

DSC_0094

DSC_00322

DSC_08028

4 thoughts on “Navy dress

Skomentuj

