Red lips

Wiele kobiet obawia się czerwonej szminki w makijażu. Ja uwielbiam wszelkie odcienie czerwieni na ustach. Szczególnie w połączeniu z białą koszulą, prostym t-shirtem i jeansami. Czerwień pięknie ożywia twarz, dzięki niej nawet najprostsza stylizacja zyskuje kropkę nad i. W moim makijażu staram się utrzymać równowagę, do mocnego akcentu na ustach dodaję odrobinę połyskującego cienia na powieki i cieniutką czarną kreskę. Czasem wystarczy tylko mocno wytuszować rzęsy,  śmiały kolor na ustach wygląda bardzo nowocześnie w minimalistycznej oprawie.

DSC_0037

DSC_0090

DSC_0027

DSC_0081

DSC_0015

DSC_0016

Do wykonania makijażu użyłam:

Korektor Estee Lauder Double Wear, stay in place 01.
Puder Chanel Les Beiges nr 20.
Bronzer, Nuxe prodigieux.
Róż Mac well dressed.
Eyeliner Bobbi Brown.
Cienie do powiek Urban Decay, Naked 2 (tease i ydk).
Tusz do rzęs Korres, professional volume.
Szminka Maybelline matte nr 965 siren in scarlet.

Lubicie nosić mocne kolory na ustach?

8 thoughts on “Red lips

  1. Kiedy widze Twoje makijaze to az zazdroszcze. Ja nie mam odwagi na mocny kolor ust…ale tak bardzo podobaja mi sie np u Ciebie,wlasnie z delikatym makijazem oczu…taki maly akcent a taka wielka zmiana. Uwieliam kolory wina,wisni. Wiosna,latem,jesien,zima zawsze u mnie lakier Essie Bordeaux. Jedyna pomadka o mocnym kolorze jest u mnie MAC Plumful,ale uzywam jej tylko jako musniecie ust…moze to niewiele,ale juz jakis przelom u mnie:)

    Polubienie

    1. Agnes, czasem tak jest, że coś podoba nam się u kogoś, ale same nie czujemy się w tym dobrze. Mac plumful również lubię nakładać z umiarem i rozetrzeć palcem, wtedy wygląda naturalnie, ale daje to coś 😉

      Polubienie

  2. WOW! Jestem pod ogromnym wrażeniem:) twoje zdjęcia wyglądają jak z ekskluzywnego magazynu! Ciesze się że wracasz z nowymi pomysłami. kiedyś zaglądałam tu co dziennie (lib kilka razy dziennie) potem było cię tu co raz mnie, więc byłam na IG. Ale widze nowa odsłonę wiec tu też na pewno będę częściej, i mam nadzieję że ty też 🙂

    pozdrawiam

    Polubienie

Skomentuj

