Czerwone wino

Moda na odcienie czerwonego wina powraca każdej jesieni. Jednak ja uwielbiam nosić je cały rok. Nie przepadam za pastelami dlatego wiosną i latem moje paznokcie u stóp są zawsze pomalowane lakierem typu Essie Bordeaux. Długo szukałam idealnej szminki w tym kolorze. Po kilku niezbyt udanych próbach trafiłam na dwie perełki. Pierwsza to szminka Clinique w odcieniu Rebel Pop, druga to Korres raspberry twist w odcieniu Seductive. W dzisiejszym makijażu użyłam Korres, ma postać grubej kredki, dzięki temu aplikacja jest prosta nawet bez pędzelka do ust. Ma przyjemną śliską konsystencję, nadaje lekki połysk i piękny głęboki odcień czerwonego wina.

DSC_0056

DSC_0052

DSC_0060

DSC_0071

DSC_0076

  DSC_0083

Całuje,
Florka

4 thoughts on “Czerwone wino

Skomentuj

