Ulubieńcy kwietnia

 Zapraszam na ulubieńców kwietnia. W tym cyklu filmów pokazuję kosmetyczne perełki, których używałam najczęściej w minionym miesiącu…

DSC_0026

W kwietniu na mojej liście ulubieńców znalazły się:

Vianek myjąca emulsja do twarzy z ekstraktem z lipy.
Vianek maseczka/ peeling do twarzy z mielonym lnem.
Antipodes aura manuka, więcej o tym produkcie możecie poczytaj tutaj.
Ministerstwo dobrego mydła, mydło z aktywnym węglem.
 Nuxe, bronzer Poudre Éclat Prodigieux.
Clarins, multi blush 02 candy.

Całuje,
Florka

2 thoughts on “Ulubieńcy kwietnia

  1. A ja polecam serdecznie moje odkrycie tego miesiąca.
    Płyn miceralny z olejkiem arganowym Garniera. Najlepszy micel jaki w życiu używałam!

    Lubię

  2. Kochana Florko.
    A ja mam takie dwa pytania, gdybyś była tak miła… 🙂
    1) Jak oceniasz puder CHANEL Le beige ? Pytam ponieważ moim zdaniem to taki produkt-nic. Nic nie daje, nic nie widać , nic nie robi… Bardzo byłam zawiedziona.. 😦
    2) Gdybyś miala wybrac pomiedzy Terracotą Guerlain’a a Nuxe- na co byś się zdecydowała?

    Serdeczności!

    Lubię

Skomentuj

