Maj

Maj dobiega końca! Przywitał mnie zimnem i przeziębieniem, ale z każdym kolejnym dniem zapewniał, że warto było na niego czekać cały rok. Przede wszystkim dziękuję Wam za ciepłe przyjęcie filmiku o odżywianiu. Po jego publikacji zasypałyście moją skrzynkę listami, dziękuję za waszą szczerość i sympatię! Ostatnie dwa tygodnie spędziłam poza siecią, skrawki tych dni możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Niebawem pojawią się nowe posty i filmy 🙂

 2016-05-20_17-38_308_small

2016-05-21_18-59_310_small

Kokosowa Panna Cotta, najdelikatniejszy deser pod słońcem!

2016-05-22_13-20_333_small

Wegetariański burger z grillowanym serem halloumi. Pozycja obowiązkowa w menu Alchemii od kuchni. Moim zdaniem mają najlepsze menu w całym Krakowie!

2016-05-22_14-00_343_small

2016-05-22_14-01_347_small

Mleczarnia, od lat nic się tu nie zmieniło i wcale mi to nie przeszkadza. W tym sezonie mają genialną lemoniadę 🙂

2016-05-19_18-14_189

2016-05-19_18-18_211

Wielki powrót jeansowej kurtki. Ostatni raz nosiłam taką jakieś 15 lat temu 🙂

Całuje,
Florka!

6 thoughts on “Maj

  1. Witam Cię 🙂
    Po pierwsze super, że jesteś 🙂 Twój filmik o odżywianiu faktycznie był inspirujący i taki bardzo…TWÓJ.
    Mam pytanie jeszcze-jaki masz na włosach kolor? Wyglądasz w nim przepięknie. Kolor jest naturalny i taki jakiego szukam 🙂 Proszę o odpowiedz i pozdrawiam 🙂

    Liked by 1 osoba

  2. Nie jestem pewna, czy już kiedyś o tym wspominałam, ale cieszę się, że w sieci działają takie osoby jak Ty. Bije od Ciebie, Twoich postów oraz filmów, spokój, ład i harmonia. Uwielbiam to i dlatego często zaglądam nawet kilkakrotnie do tych samych wpisów. Cieszę się, że już wróciłaś. Mam nadzieję, że naładowałaś akumulatory, a po chorobie pozostały już tylko wspomnienia.
    Pozdrawiam cieplutko, Ania 🙂

    Lubię

  3. Wieje nudą. Zreaktywowałaś bloga a prawie nic na niego nie wrzucasz. Filmiki nagrywasz raz na 2-3 tygodnie, a co dla mnie jeszcze gorsze bardzo rzadko odpisujesz na jakiekolwiek komentarze. Szkoda, bo wiele osób Cie lubi i na to czeka 😦

    Lubię

Skomentuj

