Letnia sukienka

Zawartość mojej garderoby jest przemyślana, staram się kompletować ją z głową. Miewam jednak chwile kiedy zwyczajnie nie wiem co na siebie włożyć. Czasem tak jest, że jedynym komfortowym strojem wydaje się pidżama ewentualnie jeansy i podkoszulek! Dziś przed wyjściem z domu miałam dokładnie takie uczucie.  Koszulka i podarte spodnie nie wchodziły w grę więc porwałam z wieszaka sukienkę, którą mam od dawna, ale zupełnie nie noszę. W zasadzie była już przygotowana do oddania w dobre ręce. Na instagramie wzbudziła różne emocje, wiele z was napisało, że powinnam ją wyrzucić. Były też głosy w jej obronie 🙂 Jak już pewnie zauważyłyście klasyczne czółenka noszę bardzo rzadko, właściwie tylko na specjalne okazje. Na codzień najlepiej czuję się w wygodnych sandałach.

DSC_0098

DSC_0060

DSC_0063

 DSC_0050

DSC_0048

DSC_0036

DSC_0035

DSC_0112

Buziaki,

Florka!

11 thoughts on “Letnia sukienka

  1. Florko, sukienka jest ładna i elegancka. Któraś z dziewczyn na IG napisała, gdybyś nie zaznaczyła, że ta sukienka jest stara i chciałaś ją wyrzucić, od razu pojawiły by się pytania o rozmiar i sklep z którego pochodzi. Nie dajmy się zwariować.

    Lubię

  2. Dlaczego miałabyś wyrzucać coś, w czym wyglądasz pięknie i stylowo. Ta sukienka doskonale się broni prostym, kladycznym fasonem i właśnie tym niespotykanym nigdzie teraz- wzorem.
    Jest z pewnością wygodna, lekka…
    A Tobie jest w niej ślicznie.
    W połączeniu z sandałkami – fajny, spacerowo-pracowy strój….
    Serdeczności z upalnego Szczecina :)))

    Lubię

  3. Ja byłam jedną z tych broniących na Intagramie☺ i dalej podtrzymuje swoje zdanie. Sukienka klasyczna, prosta a jednak dół dodaje smaczku. Kolory tez wydają się takie Twoje. Myślę, że często widywaliśmy Cie ostatnio w jaśniejszych stylizacjach i dlatego ciemniejsza sukienka jest trochę”kontrowersyjna” he he. Dla mnie bardzo ok i tak jak pisałam na Insta- fajnie czasami z czeluści swojej szafy odkopać taką perełkę i czuć się jak po udanych zakupach. Pozdrawiam

    Lubię

  4. Absolutnie się nie zgadzam, że sukienkę powinnaś wyrzucić – ona jest piękna!!! do tego ślicznie w niej wyglądasz, podkreśla Twoją urodę, dziewczęcość! ona jest niepowtarzalna, u nikogo takiej nie zobaczysz więc na Twoim miejscu chodziłabym w niej bez zastanowienia 🙂 pozdrawiam serdecznie 🙂

    Lubię

  5. Mi sukienka również się podoba, jest taka delikatna i lekka, w sam raz na obecną pogodę;) i zazdroszczę pięknej opalenizny!;) buziaki Madziu :*

    Lubię

    1. Nie 🙂 Chciałam oddać bo zalegała w szafie od kilku lat 😉 Dopiero wczoraj kilka osób napisało, że jednak powinnam oddać, ale szczególnie się tym nie przejmuję. Nie każdemu musi się podobać 🙂

      Lubię

  6. Piękna sukienka. Jakoś zawsze sceptycznie podchodziłam do wzorków na ubraniach, ale ten akurat świetnie pasuje do tego stonowanego granatu. Mega letnia kreacja 🙂

    Lubię

Skomentuj

