Ulubiony strój dnia

Wczorajszą niedzielę postanowiliśmy spędzić w Sandomierzu. Szykując się do wyjścia wiedziałam, że chcę włożyć swobodny, ale nie sportowy zestaw. Strój, który wybrałam jest idealnym odzwierciedleniem mojego stylu. Jeansy, zwiewna bluzka, narzutka w stylu parki, wygodne buty  i duża torba, która zmieści dosłownie wszystko 😉

 DSC_0076

DSC_0077 ‚

DSC_0051

 DSC_0017

DSC_0126

DSC_0145

DSC_0097

DSC_0110

Narzutka H&M
Bluzka Mango
Spodnie Zara
Sandały Vagabond
Torba Venezia

DSC_0010

DSC_0013

DSC_0174

DSC_0233

DSC_0235

13 thoughts on “Ulubiony strój dnia

  1. Bardzo lubię Twoje stylizacje. Szczególnie bluzka delikatna i zwiewna ale czarny kolor dodaje smaczku. Podoba mi sie to ze nie ubierasz sie na tzw. turystę czyli np. buty sportowe, koszulka (chociaż nie ma w tym nic zlego i nie raz sama się tak ubieram😁 ) ale klasycznie i wygodnie. Super. A do tego jak zawsze piękne zdjecia. Pozdrawiam

    Lubię to

  2. Świetna stylizacja. Bardzo Twoja. Taki casual w najlepszym wydaniu. A narzutka jest cudna! Jedyne co mi troszkę przeszkadza, to długość paska przy torebce. Masz ją niemalże na wysokości kolan i moim zdaniem nie wygląda to dobrze. Tak poza tym, jak zwykle super!! Pozdrawiam

    Lubię to

  3. Również jestem zainteresowana rozmiarem jaki posiadasz narzutki z H&M 🙂 Bardzo podobają mi się takie bluzki mocno wycięte przy ramionach, jednak mam problem z bielizną – polecisz może jakąś markę albo modele idealne pod takie kroje? Bielizna jest dla mnie koniecznością, bez niej czuję się niekomfortowo 🙂 Pozdrawiam serdecznie

    Lubię to

    1. Kasiu narzutkę mam w rozmiarze 36, jeśli chodzi o bieliznę to najlepiej do takich bluzek sprawdza stanik bez ramiączek. Wiele marek robi teraz dobre biustonosze tego typu, najlepiej wybierz się do dobrej brafitterki.

      Lubię to

Skomentuj

