Placuszki bananowe

Placuszki bananowe odkryłam ponad rok temu. Zupełnie przypadkiem okazało się, że połączenie dojrzałego banana z jajkami, mąką lub płatkami owsianymi funduje najpyszniejsze śniadanie pod słońcem. Jeśli jak ja jesteście łasuchami a w weekendy lubicie celebrować posiłki – koniecznie wypróbujcie ten przepis! Bananowe racuchy z sezonowymi owocami to idealny zamiennik pączka czy sklepowej drożdżówki.

DSC_0032

DSC_0030

DSC_0026

 Składniki:

1 dojrzały banan.
2 jajka.
pół szklanki mąki lub płatków owsianych.
1 łyżeczka proszku do pieczenia.
Łyżeczka cukru z wanilią.
Trzy łyżki oleju do smażenia (rzepakowy lub kokosowy).

Jakie są wasze ulubione przepisy na słodkie śniadania?
Całuje,
Florka

15 thoughts on “Placuszki bananowe

  1. Rewelacyjny filmik !!! atmosfera tego filmiku mnie zauroczyła!! bardzo fajnie !! wyszłaś tak naturalnie ,aż miałam wrażenie,że gotuję z przyjaciółką w kuchni !!! dzięki !!! pozdrawiam

    Polubienie

  2. Wreszcie coś dla mnie. Uwielbiam Twoje filmiki o garderobie i diecie brakowało kuchni!
    milby było gdybys dodawała na instagram więcej kulinarnych zdjeć jak to było kiedyś. Inspiracje obiadowe mile widziane:)

    Polubienie

  3. Witaj 🙂
    A ja może nie na temat … Czy polecasz czarne mydło z MDM jako peeling dla suchej skóry ? (tak raz w tygodniu ) . I chciałam się spytać też o ten żel myjący z firmy Wianek . Nie maluje się więc czy do wieczornego oczyszczania skóry także będzie się nadawał dla suchej skóry ?
    Z góry dziękuję za odpowiedź 🙂

    Polubienie

    1. Olu, jeśli masz skórę suchą to nie polecam raczej mydła węglowego, bardziej nadaje się ono do oczyszczania skóry mieszanej z niedoskonałościami. W przypadku suchej cery lepiej zostać przy delikatnych środkach myjących. Żel Vianek jak najbardziej możesz stosować do oczyszczania skóry, nie powinien jej dodatkowo przesuszać. Jako peeling polecam peeling/maskę Vianek – pokazywałam ją w filmiku z ulubieńcami. Myślę, że będzie dobra dla suchej cery.

      Polubienie

      1. Dziękuję bardzo za odpowiedź ! No właśnie nad tym peelingiem się zastanawiałam ! Wypróbować zawsze można ! Aktualnie stosuję peeling enzymatyczny z Organique i jest naprawdę świetny !
        Pozdrawiam serdecznie !

        Polubienie

  4. A mi jakoś nie podeszły…Wolę tradycyjne naleśniki albo racuchy. Strasznie przeszkadzał mi w smaku proszek do pieczenia – jak na taką ilość składników jest go zdecydowanie za DUŻO.

    Polubienie

  5. Florko, czy na nowym blogu jest Twój prosty przepis na zupę cebulową? i na ciasto ze śliwkami i czekoladą? Nie mogę znaleźć, a kiedyś robiłam i były pyszne 🙂

    Polubienie

      1. Super 🙂 Na zupę cebulową jeszcze mam trochę czasu, bo uwielbiam ją robić jesienią 🙂 A ta była genialna i pyszna, muszę zacząć spisywać przepisy 🙂 I jeszcze mam pytanie o takie ciasto czekoladowe z płynnym środkiem, z malinami. Kiedyś już Cię o nie pytałam, ale zgubiłaś przepis… może jakimś cudem się odnalazł? 😉 Pozdrawiam

        Polubienie

Skomentuj

