Pielęgnacja cery

W ostatnich tygodniach moja cera z normalnej zmieniła się w problematyczną. Musiałam wprowadzić drobne zmiany w pielęgnacji by uspokoić kapryśną cerę. Możliwe, że pochłanianie tonami truskawek przyczyniło się do złego stanu skóry. Niestety, nigdy nie wiadomo czym te owoce są pryskane! Na szczęście kryzys dobiega końca a pielęgnacja jaką zafundowałam mojej skórze sprawdziła się w stu procentach, również podczas upałów. Wszystkie informacje zawarłam w filmiku…

DSC_0026

DSC_0004

DSC_0018

DSC_0012

DSC_0023

Jakie są wasze pielęgnacyjne perełki?

10 thoughts on “Pielęgnacja cery

    1. Przelotne krostki pojawiają się niespodziewanie przede wszystkim podczas upałów – czy jest ktoś w stanie często odświeżać buzie będąc poza domem cały dzień? Doskonałą pożywką jest makijaż – chyba lepiej dać skórze odpocząć, pooddychać, niż tuszować trzema warstwami pudru. Zmiany hormonalne, zbyt dużo nabiału lub właśnie owoców to też częsty powód pojawiania się trądziku.

      Lubię to

  1. Ja kupiłam krem na dzień z firmy Vianek, ale serii nawilżającej. Miałam wcześniej kremy z Biolaven, ale nie byłam z nich zadowolona. Natomiast ten jak na razie sprawdza się bardzo dobrze:-) Zastanawiam się również nad kremem Effaclar Duo plus, mam nadzieję, że będzie wart swej ceny.

    Lubię to

  2. Ja rownież lubię krem pod oczy Vianek, a jeśli chodzi o twarz to ostatnio polubiłam odżywczy krem Himalaya. Ale dotąd nie używałam żadnego serum, dlatego chciałabym zapytać czy mogłabyś polecić jakieś serum z niższej półki? Zastanawiałam sie nad nad kupnem serum Ava albo Floslek. Pozdrawiam.

    Lubię to

    1. Marto wydaje mi się, że zamiast serum z niższej półki lepiej zamówić naturalny olejek np Jojoba, olejek śliwkowy lub olej malinowy z Ministerstwa Dobrego mydła. Cera na pewno na tym zyska a przy tym masz pewność, że skład jest naturalny i wartościowy 🙂 Pozdrawiam !

      Lubię to

      1. Dzięki za odp., na pewno przetestuje któryś z tych olejków. Mam jeszcze pytanko: co sądzisz o kosmetykach Avon? Czy używałaś jakiegoś kremu tej firmy. Dostałam ostatnio próbki kremu Anew 25+ na dzień i na noc i jakoś nie jestem do nich przekonana. Pozdrawiam!

        Lubię to

  3. Ja staram się stosować wyłącznie kosmetyki naturalne przygotowane przez przyjaciółkę, która uwielbia to robić i nie mam problemów z cerą. Może to jest kwestia genów, ale polecam przetestować domowe przepisy.

    Lubię to

Skomentuj

