Casual

Jeansowa kurtka  i spódnica do kostek to ostatnio mój ulubiony zestaw na codzień. Pasuje do większości okazji i czuję się w nim komfortowo. Dla mnie długość maxi jest idealna nawet podczas upałów. Lubię kiedy delikatny materiał powiewa wokół sylwetki. Zakup jeansowej kurtki okazał się strzałem w dziesiątkę. Praktycznie się z nią nie rozstaję. Wygląda świetnie nie tylko z białą koszulką, ale z delikatnymi topami lub letnimi sukienkami również. Idealne rozwiązanie na nasze kapryśne lato.

DSC_0030

DSC_0010

DSC_0011

DSC_0145

DSC_0151

DSC_0048

DSC_0170

 DSC_0274

DSC_0298

DSC_0310

Kurtka i T-Shirt Zara (aktualna kolekcja)

Spódnica Zara (stara kolekcja)

Sandałki Vagabond

Torebka Venezia

Biżuteria Ania Kruk

Zegarek Swatch

Okulary Chanel

DSC_0031

DSC_0003

Całuje,
Florka

14 thoughts on “Casual

  1. Madziu, wyglądasz świetnie – widać, że jest to wygodny strój. 🙂 Ja mam 160 cm wzrostu i kilka (3-5) kilogramów nadwagi – myślisz, że mogłabym ubrać taką spódnicę? Mam sylwetkę gruszki, więc moją słabą stroną za za szerokie biodra i masywne nogi… Co myślisz?

    Lubię

    1. Wszystko zależy od tego jaki fason wybierzesz. Myślę, że najlepiej będzie wyglądała długa sukienka lub spódnica w jednolitym kolorze, która optycznie wyciągnie sylwetkę. Najważniejsze, żeby nie miała falbanek i zbyt obfitych marszczeń.

      Lubię

  2. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze włosów. Mam identyczny wisiorek, kupiony chyba z rok temu (inna firma) ale jakoś się z nim nie lubię 🙂 Okulary śliczne, mogłabyś podać link do nich jesl jeszcze są gdzieś w sieci dostępne?

    Lubię

  3. Chyba jestem tutaj już trzecia z moim 160 cm wzrostu, marzą mi się takie spódnice ale wszystko w sklepach na wysokie dziewczyny. Powiedz jak radzisz sobie z długościa? skracasz spódnice czy udaje ci się znaleźć odpowiednią długość?

    Lubię

Skomentuj

