Nowości

Lubię zmiany, od tych drobnych po duże życiowe decyzje. Od jakiegoś czasu staram się z większą odwagą realizować plany i marzenia, które do tej pory odkładałam na później. Podobno większość kobiet zmiany w życiu przekłada na swój wygląd. Lubimy u progu czegoś nowego zmienić odrobinę wizerunek by poczuć się lepiej. Taką drobną zmianą, na którą się ostatnio skusiłam jest kolor włosów. Czekoladowy brąz chodził za mną od dawna i jestem bardzo zadowolona efektu. Pasma nabrały głębi i połysku. Wyglądają na zdrowsze a ja czuję się świetnie będąc znów brunetką!

 DSC_0023

DSC_0027

W ostatnich miesiącach zauważyłam, że włosy tracą kolor zaledwie 2-3 tygodnie po farbowaniu w salonie fryzjerskim. Postanowiłam zmienić pielęgnację właśnie pod kątem ochrony koloru. Zdecydowałam się na odżywkę chroniącą kolor sprawdzonej już przeze mnie marki Insight. Jej cena to 36 zł za 500 ml produktu. Zawiera organiczne ekstrakty z henny, masła z mango, oleju z nasion winogron i oleju makadamia. W składzie nie znajdziecie parabenów, silikonów, sztucznych barwników, alergenów zapachowych oraz olejów mineralnych. Biorąc pod uwagę jej wydajność, fantastyczny skład i działanie, jest to świetny produkt za nie wielką cenę.

DSC_0011

DSC_0002

DSC_0034

Kolejny nowy produkt to maska regenerująca po kąpieli słonecznej marki Oway. Moje włosy niesamowicie szybko reagują na kontakt ze słońcem. Stają się kruche i przesuszone. Jestem ciekawa jak nowa maseczka poradzi sobie podczas wakacji. Przyznam szczerze, że produkty Oway oczarowały mnie składami i szatą graficzną opakowań, które pochodzą z recyklingu! W kosmetykach tej marki nie znajdziecie SLS/SLES, PARABENÓW, SZTUCZNYCH BARWNIKÓW, ALERGENÓW ZAPACHOWY, EDTA, PEG/PPG/BG, OLEJÓW MINERALNYCH, AMONIAKU. Więcej na temat Oway możecie poczytać tutaj.

DSC_0044

Lubię nowinki kosmetyczne, szczególnie jeśli są to produkty naturalne. Maksymalny wpływ na skórę, minimalny wpływ na środowisko to myśl przewodnia nowozelandzkiej marki Trilogy. Cała gama kosmetyków tej marki opiera się na organicznym olejku z dzikiej róży. Dzięki uprzejmości drogerii lavande testuję Starter Set Rosehip to zestaw miniaturowych produktów do pielęgnacji skóry mieszanej. W jego skład wchodzi oczyszczający żel do mycia twarzy, olejek z dzikiej róży wzbogacony o antyoksydanty oraz nawilżający i przywracający równowagę lotion do twarzy.

DSC_0062

DSC_0067

DSC_0083

DSC_0048

Ulubiona biżuteria ostatnich tygodni to Azymut Ani Kruk

Więcej na temat nowości możecie posłuchać w nowym filmiku…

Całuje,
Florka

9 thoughts on “Nowości

  1. Bardzo mi się to podoba, że do każdego filmiku jest post na blogu z dodatkowymi zdjęciami – super! 🙂 Śliczny strój kąpielowy 🙂

    Lubię

  2. Ciekawa jestem jak sprawdzą się u Ciebie te kosmetyki do włosów. U mnie kolor po farbowaniu też szybko znika i podobnie jak Ty zaczęłam pielęgnację skierowaną ku jego lepszej trwałości.

    Lubię

  3. Madziu, jestem pod wrażeniem zmian w Twojej wirtualnej przestrzeni i na Twojej głowie 😉 Piękny, głęboki kolor i bardzo twarzowa długość i ścięcie włosów. Zaglądam tutaj z wielką przyjemnością.
    Fantastyczne zdjęcia i bezbłędne wpisy. Ja również bardzo polubiłam markę Insight, którą poznałam dzięki Tobie. Jesteś niezastąpiona 🙂 Z niecierpliwością czekam na każdy kolejny wpis i filmik. Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za dalszy rozwój 🙂

    Lubię

  4. Wyprobowalam ten olejek Trylogy tu w Anglii. Wrocilam do niego bo naprawde sie sprawdzal. W Wielkiej Brytanii byl dostepny w Boots. Obecnie mozna go nabyc w Holland&Barrett. Polecam

    Lubię

  5. Faktycznie jest tak, jak mówiłaś z tym ładowaniem rzeczy do torebki, ale ja nic od swojego męża nie biorę i nie noszę. Nauczyłam go, że ma myśleć przed wyjściem z domu, gdzie załaduje te wszystkie swoje szpargały. Facetów trzeba nieustająco uczyć myślenia, czy mają 20 lat, czy 50.

    Lubię

Skomentuj

