Mała czarna

Zwierzyniec o tej porze roku wygląda cudownie. W kościółku na wodzie trzy lata temu braliśmy ślub. Trudno sobie wymarzyć bardziej romantyczne miejsce. Dzisiejszy strój dnia to sukienka o dopasowanym kroju z cienkiej dzianiny. Wieczór był chłodny, jeansowa kurtka jak zwykle okazała się niezastąpiona. Na stopach mam ulubione sadałki Vagabond z zeszłego roku. Wybaczcie, że zdjęcia są słabej ostrości, przegapiliśmy dobre światło.

 DSC_0035

DSC_0053

DSC_0016_gotowe

   DSC_0107

DSC_0117

DSC_0094

Sukienka Mango
Kurtka Zara

DSC_0085

DSC_0001

Całuje,

Florka

28 thoughts on “Mała czarna

      1. Florko, ja wiem, że ta sukienka jest taka i inna nie będzie. Nie o to chodzi. Pokazałaś nam się w stroju, który podoba się Tobie i Twojemu mężowi – to w sumie najważniejsze.. ale z drugiej strony może warto przyjąć na klatę, że coś zgrzyta i nie zachwyca tak jak zwykle a oczekiwać samych komplementów. Według mnie (i jak widzę nie jestem jedyna) ten fason nie jest dla Ciebie korzystny, ale skoro ty wiesz lepiej to już nie mój problem.

        Lubię

      2. Ewo, przyjmuję do wiadomości Twoją opinię, jednak nie zmieni to mojego zdania na temat tej sukienki. Ufam sobie, nie wyrzucam ubrań do kosza dlatego, że komuś się nie podobają. Nie każdy strój wygląda perfekcyjnie na zdjęciach. Mnie to nie przeszkadza.

        Lubię

  1. Bardzo urokliwe miejsce 🙂 Wszystkiego najlepszego na dalsze lata 🙂 Sukienka ładna, ale ma jedną, podstawową wadę – tworzy „bryczesy” na udach.

    Lubię

      1. Widzisz to, co chcesz widzieć, a ja jestem obiektywna. Spójrz na swoje zdjęcie na tle fontanny i dokładnie mu się przyjrzyj…Wygląda tak, jakby ktoś na wysokości ud, po zewnętrznej ich stronie coś dosztukował i nie nazwałabym tego kobiecymi kształtami.

        Lubię

      2. Mam wrazenie, ze wpadlas w takie narcystyczne samouwielbienie,ze kazda uwaga jest atakowana. Troche pokory polecam. Nie zaszkodzi.

        Lubię

      3. Florko, nie ujmując niczego twojej sylwetce – też mam wrażenie, że ta sukienka wyglądałaby lepiej na twojej figurze gdyby była albo lekko luźniejsza na dole tak żeby swobodnie spływała z bioder albo dużo bardziej dopasowana – przylegająca do nóg, wtedy faktycznie podkreślałaby kształty. U mnie niektóre ciuchy robią podobny efekt, i naprawdę wygląda to jak „bryczesy”, niezbyt korzystnie. Myślę, że dziewczyny to właśnie miały na myśli.

        Lubię

      4. Ewo gdyby babcia miała wąsy to byłaby dziadkiem. Sukienka jaka jest każdy widzi. Mnie się podoba, mąż jest w niej zakochany. Nie zmieniłabym w niej niczego. Pozdrawiam

        Lubię

      5. W sumie jak się przypatrzeć to fakt. To są uda a reszta to złudzenie optyczne przez to ze sukienka jest prosta u dołu 🙂

        Lubię

  2. Byliśmy z Narzeczonym dwa lata temu w Zwierzyńcu 🙂 Bardzo ładny kościółek. Zresztą bardzo lubię wracać na Roztoczę – jest to piękne miejsce. A sukienka śliczna 🙂

    Lubię

  3. Florko, wyglądasz bardzo szykownie, wszystko – sukienka i sandałki tworzą nienaganną klasykę… Jestem pod wrażeniem… ♡
    Piękniejesz i kwitniesz! Z przyjemnością zaglądam do Ciebie, jesteś bardzo inspirująca i dajesz dobry przykład…

    Lubię

  4. Do tych „przemiłych” komentatorek: jaki jest sens i jaki jest cel wchodzenia na post ze zdjęciami pięknej, zgrabnej, nirmalnie zbudowanej dziewczyny, ubranej szykownie i gustownie? Nie potrafię tego zrozumieć! Tekst na temat pokory – także jest nie na miejscu.
    Nie zauważyłam ani grama narcyzmu u Florki, jak również żadnych niedoskonałości na zdjęciach.
    Jedyne, co mnie razi to ten wylewający się, nieskrępowany jad komentujacych.
    Jakieś „bryczesy”, jakieś czepianie się szczególikow na zdjęciach … mało kulturalne, prostackie i bezcelowe….
    Bo niby czemu takie uwagi miałyby służyć?

    A tak swoją drogą – zapraszam do lektury atlasu anatomii, VOGUE’a – z żywymi kościotrupami odłóżcie na chwilę na bok.
    Normalnie zbudowana kobieta – ma kształty, mięśnie, sylwetkę zgoła inną niż jej własny szkielet.
    Uniosłam się , ale nic mnie tak nie wkurza jak taka durna, „bezinteresowna” uszczypliwość.

    Liked by 1 osoba

    1. Tu laleczko nie chodzI o komentowanie niedoskonalosci.Kazda ma prawo miec swoje zdanie i je wyrazic. Swoja droga jakie to glebokie co napisalas:) a pokora przyda sie kazdemu.

      Lubię

      1. Pokora, przede wszystkim, przyda się tobie. Do ludzi na ulicy też podchodzisz i komentujesz ich wygląd? Posiadanie własnego zdania to jedno, a uszczypliwe komentarze to zupełnie inna rzecz. Nawet jeżeli masz zdanie na każdy temat, to nie musisz go od razu wykrzykiwać. Zero klasy i infantylność.

        Liked by 1 osoba

      2. Jak można do kogoś napisać ” Laleczko”? Świadczy to tylko o poziomie piszącego. I niestety, nie! Nie wszędzie należy głośno wyrażać swoje zdanie. Tylko, żeby to wiedzieć, trzeba mięć odrobinę klasy i obycia.

        Lubię

    2. To normalne, że wstawianie własnych zdjęć na bloga wiąże się z opiniami – tymi dobrymi i tymi mniej pochlebnymi. I to normalne, że nie MUSI mi się wszystko PODOBAĆ. I nigdzie nie jest napisane, że Florka musi we wszystkim co kupi super wyglądać. Jestem obiektywna, nie uszczypliwa i piszę co widzę. Mam prawie 40 lat i „bryczesów” nie posiadam, chociaż jestem w tej chwili niespełna 4 m-ce po porodzie. I na pewno nie nazwałabym ich „kobiecymi” kształtami – chyba, że w negatywnym tego słowa znaczeniu.
      NazwoWłasna – prowadzenie bloga i wystawianie na forum swojego życia, to zupełnie co innego niż uliczna anonimowość. To pierwsze wiąże się z oceną czytelników, to drugie nie ma z nią nic wspólnego.

      Lubię

      1. Kochana Domi Tobie zawsze tutaj coś przeszkadza, spódnica maxi nie, placuszki nie, mała czarna nie. Należysz do grupy czytelników, którzy zawsze się do czegoś przyczepią, przyzwyczaiłam się do tego 🙂

        Lubię

  5. Hej Magdo, jak u Ciebie? U mnie przeszłą okropna burza i ulewa. Nie zalało Was? U nas niewiele brakowało 😦 Ta pogoda jest okropna 😦

    Lubię

  6. Nazwawlasna przeczytaj uwaznie bo niczyjego wygladu nie skomentowalam.Jesli oczywiscie umiesz czytac ze zrizumieniem. A w to watpie :)Nie oczekujmy w koncu cudow.

    Lubię

  7. hej,
    chciałam nadmienić, ze śledzę Twojego bloga od dłuższego czasu. Świetnie wyglądasz, ubierasz się, masz piękny dom. Chyba Twój blog jest najczęściej odwiedzanym przeze mnie.
    jak siedzisz w tej sukience, to wygląda fenomenalnie, jednak na tym zdjęciu z fontanną, coś nie gra. Jakoś dziwnie się odznacza, ale nie wykluczam, ze wygląda to tak tylko na zdjęciu, albo robiłaś wtedy krok czy coś.
    Zaznaczam, ze absolutnie to nie jest jakiś hejt, tylko wydaje mi się, ze skoro jest miejsce do pozostawiania komentarza to czytelniczki mogą to śmiało robić. Na tym chyba polega prowadzenie bloga, ze stajesz się trochę „osobą publiczną” i ludzie Cie oceniają.
    Moim zdaniem, nie ma potrzeby żebyś polemizowała z negatywnymi komentarzami. Ktoś zostawia swoje zdanie, Ty możesz przeczytać i tyle. Wychodzę potem z tego absurdalne dyskusje, kiedy czytelniczki między sobą zaczynają się kłócić (?!). Masz ogromne grono zwolenniczek, a przeciwnicy są zawsze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    Lubię

  8. No popatrzcie jaka wielce pouczajaca krytyka sie tu zebrala. Ciekawe czy wam by sie tak podobalo jak by sie was czepiano o bele co ( rozumiem ze wy jestescie idealne? ). Florka ma Lustru w domu i troche jej zaufajcie ze sie zna na modzie i wie co do czego dobrac a pozatym najwazniejsze ze ONA czuje sie w tym kobieco i pieknie:) Florko nie przejmuj sie takimi komentarzami. Wygladasz elegancko i w moim przypadku bym poprostu przejela od ciebie wszystkie ubrania 😉 Tak milo mi sie ciebie oglada i codziennie zagladam na instagrama by zaczerpnac od ciebie jakies inspiracje:)) Pozdrawiam z Frankfurtu. Martina

    Lubię

Skomentuj

