Total black

To nie prima aprilis, naprawdę miałam dziś na sobie wiosenną skórzaną kurtkę a chwilami żałowałam, że nie zabrałam szalika. Deszcz, wiatr i 17 stopni na termometrze czyli lato w stylu angielskim zawitało do Lublina. Na szczęście pod koniec dnia aura nieco się uspokoiła. Dzięki kapryśnej pogodzie mój czarny kombinezon miał swoje pięć minut 😉

DSC_0003

DSC_0010

DSC_0132

DSC_0046

DSC_0162

Kombinezon Massimo Dutti
Kurtka Mango
Baleriny Hogl
Torebka Venezia

DSC_0165

DSC_0034

Całuje,

Florka

9 thoughts on “Total black

  1. wyglądasz po prostu pięknie! a te baleriny od roku ich szukam i nie mogę nigdzie znaleźć…a są idealne przez tą gumkę przy pięcie(a pięty mam specyficzne) a do tego ta skóra wygląda na porządną i miękką.

    Polubienie

  2. Ja wczoraj wybrałam się z koleżanką na rowerowe zwiedzanie Warszawy, skończyło się na grzanym winie w przytulnej ciepłej knajpce!!! na szczęście rowery miałyśmy z veturilo i zostawiłysmy je na pobliskiej stacji wypozyczania:)) Bardzo fajnie strój dnia wygląda, nr 1 jak dla mnie to kombinezon:))

    Polubienie

  3. Bardzo ładnie wyglądałaś. Śliczny kombinezon. Udało mi się go zakupić. Uwielbiam go nosić, dzisiaj założyłam go do pracy. U mnie i dzisiejszy dzień chłodny i deszczowy. Ta pogoda przyprawia mnie o dreszcze.
    P.S. Niedawno kupiliśmy z mężem działkę teraz czas na wybór projektu domu 🙂 Działka nie leży na terenie zalewowym ale po tych ulewach i obrazach z tv jakoś sie boję. Mam pytanie mam nadziję że się za nie nie pogniewasz – Zabezpieczaliście jakoś (Wy/firma/fachowcy) dom i działkę przed ewentualnym podtopieniem, zalaniem?

    Polubienie

  4. Czerń to zdecydowanie Twój kolor! Kombinezon mam i też uwielbiam, chociaż krawcowa bardzo się przy nim napracowała 😦 ubolewam nad tym że rozmiar XS w damskiej kolekcji massimo jest na mnie za duży.
    Ty też jesteś szczupła, czy też robisz poprawki krawieckie w ciuchach z massimo czy zary?

    Polubienie

  5. Kombinezon piękny. Ale zdecydowanie lepiej całość komponowałaby się, gdyby buty i torebka były innego, jednakowego koloru np. czerwonego. 🙂

    Polubienie

      1. Zgadzam się z Moniką, że nic tak nie podbija czerni jak czerwień. Jestem brunetką i dostaję mnóstwo komplementów przy takich zestawieniach (podkreśla rysy, ożywia twarz). Jest tak energetycznie, że wow! 💥 😉🔥

        Polubienie

  6. Klasyka i jak pięknie 😉 Madziu bardzo ładnie Ci w tym czarnym kombinezonie i tych wszystkich dodatkach! Ta torebka mi się bardzo podoba – takiej właśnie szukam, chyba już kiedyś pisałam 😉

    Polubienie

Skomentuj

