Casual red

Usta w nasyconym kolorze czerwieni to klasyka, która nigdy nie wychodzi z mody. Czerwona szminka zwykle idzie w parze z kreską na powiekach, wykonturowaną cerą i mocno podkreślonymi rzęsami. Jeśli do tego jeszcze dodamy róż na policzki uzyskamy teatralny efekt. Nie każda kobieta chce wyglądać jak Marylin Monroe. Czasem taki makeup dodaje lat i wyostrza rysy twarzy.

DSC_0021

Jak więc nosić czerwoną szminkę by wyglądać świeżo i naturalnie? Najlepiej połączyć ją z prostym codziennym stylem. Wyrównany koloryt skóry, rzęsy podkreślone tuszem i pomadka z matowym wykończeniem. Jeśli do tego włożycie trampki i biały t-shirt uzyskacie modny i stylowy zestaw na wiele okazji.

DSC_0030

Cera w tym makijażu jest najważniejsza. Powinna być rozświetlona i naturalna. Zamiast ciężkiego podkładu radzę użyć kremu tonującego. Moje ulubione to Korres Wild Rose CC Cream,  Bourjois 123 Perfect CC Cream, lumene CC Color Correcting Cream.

DSC_0006

Powieki nie powinny być zbyt mocno umalowane. Zrezygnuj z kredki czy eyelinera. Delikatne cienie w kolorach ziemi podkreślą kolor tęczówki i rozświetlą spojrzenie. Oprawę oka w tym makijażu stanowią zadbane brwi i mocno wytuszowane rzęsy.

DSC_0029

Usta  najpiękniej wyglądają pociągnięte matową czerwienią. Ja wybrałam pomadkę Mac Ruby Woo, ale polecam też Maybelline Color Sensational Creamy Matte w odcieniu Siren in Scarlet.

 DSC_0014

W filmiku użyłam:

CC Cream Korres w odcieniu light.
Korektor L’Oreal True Match nr 4 beige.
Mac Cream Colour Base w odcieniu pearl.
Puder Chanel Les Beiges nr 20.
Bronzer Nuxe Poudre Eclat Prodigieux.
Róż Mac warm soul.
Maybelline Brow Drama w odcieniu dark brown.
Cienie do powiek Urban Decay Naked 2- foxy, snakebite.
Cień do powiek The Balm Nude Dude w odcieniu  flawless.
Tusz do rzęs, L’Oreal Volume Million Lashes.
Pomadka Mac Ruby Woo.

DSC_0026

Całuje,
Florka

24 thoughts on “Casual red

  1. Uwielbiam ten rodzaj makijażu, jest w nim coś takiego bardzo charakternego. 🙂 Podkreślenie czerwieni ust dodaje pewności siebie…
    Tak BTW – dziękuję za polecenie bronzera NUXE – jest znakomity. Stanowi podstawę mojego letniego makijażu, wystarczy nim musnąć policzki,lekko czoło….
    Natomiast mam mieszane uczucia do Le Beige. Mam nr 20. Odnoszę wrażenie, że nie wnosi nic do makijażu…. 😦
    Jaka jest Twoja opinia?

    Lubię

    1. Nino, Chanel les beiges to przecietny puder, nie wart swojej ceny. Podobny albo nawet lepszy efekt można uzyskać pudrem Bourjois HM z drogerii lub świetnym Mac mineralize skinfinish. Jednak patrzę na niego łaskawym okiem dlatego, że dostałam go w prezencie od ukochanego i przypomina mi miłe chwile 🙂

      Liked by 1 osoba

      1. To już jest temat nie do dyskusji… 😉 ♡
        Wszystko co dane od serca, jest piękne…
        Najpiękniejsze.
        I nie podlega pod recenzje. :)))
        Dziękuję Ci za odpowiedź…..

        Lubię

  2. Teraz przyjrzałam się temu, co napisalam….. No pięęękna stylistyka…. :/ Przepraszam. Tak się właśnie „stuka” komentarze w autobusie…. :)))

    Lubię

  3. Ślicznie wygladasz w tym makijazu😍 cudny odcien pomadki! chcialam taka kupic niestety nie potrafilam znalesc odpowiedniego odcienia, swiatlo w drogeriach psuje wszystko a co za tym idzie wybór okazuje sie mega trudny😕 Teraz z twoja podpowiedzia juz wiem co mam kupic😘 pozdrawiam🌷

    Lubię

  4. Ciekawy post i bardzo ładny makijaż. Jestem ciekawa czy używasz serum pod oczy czy tylko krem? I czy mogłabyś polecić coś na cienie pod oczami. Pozdrawiam😀

    Lubię

    1. Używam tylko kremu pod oczy Vianek, wcześniej używałam Resibo. Nie stosuję żadnego serum. Na cienie pod oczami? Cóż, najlepiej dobrze się wysypiać i nawadniać organizm 😉

      Lubię

  5. Wdzięk, styl, charm, szyk…Śledzę Twój blog Florko od ładnych kilku lat i jestem pełna podziwu jak pięknie rozkwitasz z każdym rokiem. Tak trzymaj:) Pozdrawiam cieplutko.

    Lubię

  6. Hej,
    czy mogłabyś zrobić swatche swoich Cremów CC, bo myśle o zakupie tego Lumene, pozostałych kolory znam, a tego jeszcze nie (niestety ciężko go kupić stacjonarnie). Miałabym porównanie do innych 🙂
    Pozdrawiam

    Lubię

  7. Właśnie dzisiaj po oglądnięciu filmiku na YouTube i zdjęciu na instagramie pokusiłam się o zakup tego czerwonego cuda 🙂 nosiłam ją pół dnia i jestem bardzo zadowolona! Dziękuję za inspiracje 🙂 mój mężczyzna mówił, że zabroni mi oglądać YouTube, do czasu kiedy nie zobaczył Ruby Woo na moich ustach 😉 pozdrawiam :*

    Lubię

Skomentuj

