Drobiazgi z podróży

Lubię przywozić z podróży małe drobiazgi, które umilają mi czas po powrocie. Najczęściej są to herbaty, przyprawy i kosmetyki. W dzisiejszym filmiku możecie podejrzeć kosmetyczne perełki, które przywiozłam ze sobą tego lata.

DSC_0032

DSC_0016

Podczas, krótkiej wizyty we Francji wpadłam na mydlarnię La Maison du Savon de Marseille, która kusiła cudnymi zapachami. Do polski przyjechały ze mną dwa mydła i ręcznie malowana mydelniczka.

DSC_0030

DSC_0027

Uzupełniłam moją skromną kolekcję lakierów do paznokci. Lakier P2 volume gloss w odcieniu numer 260 cherry counter to idealny odpowiednik Essie Bordeaux. Kosztuje grosze, ma dobrą trwałość i cudny odcień ciemnej wiśni.

KiKO w numerze 226 to mój pierwszy lakier o tak ciemnym kolorze. Będzie idealny na jesień. Natomiast mleczny 207 sprawia, że dłonie wyglądają na bardziej zadbane. Aplikacja jest bajecznie prosta a przy tym długo się utrzymuje.

DSC_0022

DSC_0019

Bananowa odżywka The Body Shop to produkt do którego lubię wracać. Ma wspaniały zapach, pięknie nawilża włosy. Po jej użyciu stają się miękkie i gładkie. Szampon kupiłam spontanicznie, chyba przez moją słabość do imbiru. Póki co jestem zadowolona z tego jak myje włosy i nie podrażnia skóry głowy.

DSC_0038

DSC_0034

Najbardziej cieszę się z zakupu mineralnego podkładu Podkład Bare Minerals, Blemish Remedy w odcieniu Clearly Pearl 02. Używam go krótko, ale pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Zupełnie nie czuję, że mam makijaż, jest lekki i aksamitny. Można stopniować krycie, dodając kolejne warstwy bez efektu maski.

DSC_0050

Całuje,
Florka!

22 thoughts on “Drobiazgi z podróży

  1. Hej Florka. Bardzo podoba mi się Twoja fryzura, a zwłaszcza grzywka. Miałam kiedyś podobną i teraz chciałabym do nie wrócić, ale mam do Ciebie pytanie; czy nie masz problemu z szybkim przetłuszczaniem tej grzywki? Pozdrawiam.

    Lubię

    1. Łukaszu a może właśnie minerały byłyby dobre dla skóry która wymaga specjalnej troski? Nie obciążają jej i pomagają leczyć niedoskonałości. Testuję ten podkład od paru dni i jestem zachwycona, wklepany na mokro daje naprawdę dobre krycie a na twarzy nie czuję kompletnie nic. Pomyśl 🙂

      Lubię

  2. Witaj, mogłabym prosić o podanie kosmetyków, których użyłaś do wykonania makijażu ze zdjęć? byłabym baardzo wdzięczna:) pozdrawiam ciepło

    Lubię

  3. Mnie zawsze takie naturalne mydełka przyciągają zapachem 🙂 Bardzo chętnie wypróbowałabym ten szampon i odżywkę z The Body Shop, pamiętam jak już kiedyś wspominałaś o bananowej odżywce.

    Lubię

    1. Z tym smakowitym wyglądem to nawet właśnie jak na filmiku w czasie wąchania można by nawet powiedzieć, że wyglądają jak takie duże tabliczki czekolady, albo czegoś w tym guście. Ale tego rodzaju mydełka pachną wprost obłędnie.
      Swoją drogą, jako miłośniczka przypraw i herbat, żałuję, że przy okazji drobiazgów z podróży nie wpadły ze dwa zdania na temat zdobyczy tego rodzaju.
      Pozdrawiam gorąco! 🙂

      Lubię

  4. Hej Kochana!
    Jesień zbliża się wielkimi krokami i poszukuję perfum na ten okres.
    Co byś poleciła? Standardowo La vie est belle, które są naprawdę piękne, czy może sama masz ochotę na coś nowego? Mam w swojej kolekcji Flowerbomb V&R, ale powoli mam ochotę na coś nowego…
    Pozdrawiam 🙂

    Lubię

    1. Magdo, przyznam się, że mam podobny problem. Wszystkie zapachy, które wącham w perfumerii wydają mi się nijakie. Wciąż używam LVEB Lancome i nie mam pomysłu na co je zamienić. Jedyny zapach, który ostatnio mnie zanęcił to Narciso Rodriguez For Her – ładnie się rozwija na mojej skórze. Jednak bardzo specyficzny, jedni go kochają drudzy nienawidzą 😉

      Lubię

      1. To może polecę moje ulubione zapachy, a nuż któryś Wam przypadnie do gustu 🙂

        Burberry Brit Sheer (obecnie najczęściej przeze mnie używane)
        Chloe Love Story
        Lancome Oui!

        🙂

        Lubię

      2. To może napiszę moje ulubione perfumy, a nuż któreś przypadną Wam do gustu 🙂

        Burberry Brit Sheer
        Chloe Love Story
        Lancome oui!

        🙂

        Lubię

      3. Ja próbowałam przekonać się do For Her, ale czuję w nich….zmywacz do paznokci… 😦 Jeśli lubisz LVEB, to spróbuj Black Opium YSL – piękne, podszyte kawą i śmietanką 🙂 Flowerbomb z LVEB mają wiele wspólnego – dla niektórych nosów nie do rozróżnienia 😉

        Lubię

  5. Madziu a czy mogłabyś napisać post lub filmik o Twoich ulubionych i używanych codziennie pędzlach do makijażu? Z Twojego polecenia kupiłam róż w kremie clarins ale nie wiem jak go nakładać 😦 i leży w komodzie 😦 pozdrawiam

    Lubię

  6. Florko,
    Proszę, czy możesz opublikować filmik, jak korzystasz z Blemish Remedy? Zakupiłam go po Twoich ‚Drobiazgach z podróży’ 🙂 na Tobie prezentuje się fantastycznie!!!
    Uściski!

    Lubię

  7. Mam pytanie: gdzie chodzisz do fryzjera? Masz bardzo dobrze dobraną fryzurę, kolor. Jesli zgodzisz sie podzielić się tą informacją chętnie skorzystam z usług profesjonalisty 🙂

    Lubię

Skomentuj

