Letni strój dnia

W ostatni sierpniowy weekend wybraliśmy się do Warszawy. Wreszcie udało nam się odwiedzić Muzeum Powstania Warszawskiego i Muzeum Historii Żydów Polskich. Jedno i drugie muzeum zrobiło na mnie ogromne wrażenie, warto zarezerwować sobie dzień lub dwa i odwiedzić to miejsce.

Pogoda przez cały weekend była prawdziwie letnia. Szkoda, że wakacje się już kończą, ale przynajmniej żegnamy sierpień w dobrym stylu. W niedzielny wieczór spacerowaliśmy po starówce chłonąc ostatnie promyki słońca. Zabrałam ze sobą moją niezawodną długą spódnicę z Zary. Noszę ją już trzeci sezon i uwielbiam. Do tego lekki top z lyocellu, który oddycha i jest delikatny w dotyku.  Jak wam minął ostatni wakacyjny weekend?

DSC_0229

DSC_0210

DSC_0205

DSC_0184

DSC_0185

 DSC_0166

DSC_0076

Spódnica i top Zara
Sandały Vagabond

 Całuje,
Florka

8 thoughts on “Letni strój dnia

  1. Ja też planuje wyjazd do stolicy pod koniec września… Na pewno odwiedzę miejsca o których piszesz 🙂 jest coś jeszcze co polecasz?
    A tak na marginesie, gdzie nocowaliście? macie jakiś fajny, sprawdzony hotel/hostel w centrum?
    pozdrawiam!

    Lubię

    1. Magdo oba zegarki są bardzo ładne i klasyczne. Chyba odrobinę bardziej podoba mi się ten Bering bo wydaje się ciut delikatniejszy. Szkoda, że nie ma zdjęcia na ręku. Ja nie przepadam za złotymi zegarkami, ale to już kwestia indywidualna 🙂

      Lubię

Skomentuj

