Festiwal Smaku

Od tygodnia w Lublinie trwa Europejski Festiwal Smaku. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest Armenia. Dziś mieliśmy okazję spacerować po jarmarku inspiracji na starym mieście. Kosztowaliśmy nowych smaków, kupiliśmy też kilka smakołyków do domu. Pogoda we wrześniu jest cudna! Mam nadzieję, że lato potrwa jak najdłużej.

dsc_0004

dsc_0053

dsc_0049

dsc_0096

dsc_0022

Sukienka Esprit
Sandały Vagabond
Łańcuszek Ania Kruk

dsc_0075

dsc_0042_01

Miłego weekendu!

Florka

5 thoughts on “Festiwal Smaku

  1. Madzia odwiedzam Twojego bloga od kilku lat juz i Twoja metamorfoza jest niezwykła:) Sama chciałabym taka przejść;) I to juz nawet nie chodzi o zmianę sylwetki ale fryzura i sposób ubierania-minimalistycznie ale efekt wow jest:) bardzo sukienka mi sie podoba.Czy jest szansa na filmik o jesiennej garderobie? Pozdrawiam

    Polubienie

    1. Zgadzam się z Afrodyta,
      Ja też obserwuje Cię Madziu od lat i Twoja metamorfoza jest bardzo inspirująca.
      Dzięki Tobie zaczełam przechodzić swoja metamorfozę schudłam już kilka kg i czuję się dużo lepiej ze sobą,
      Zmieniłam kolor włosów kilka lat temu na ciemny brąz ponieważ czułam wewnętrznie że będzie mi lepiej w ciemnych włosach.
      Zmieniłam kształt grzywki na który od lat się nie mogłam zdecydować.
      Minimalizm to jedna z leprzych decyzji które podjełam i nie żałuję bo się opłaciło.
      A wszystko zaczeło się dzieki Twojej metamorfozie DZIEKUJE ❤

      Polubienie

Skomentuj

