Blemish Remedy

Podkład to najważniejszy kosmetyk w całym makijażu. Odpowiednio dobrany sprawia, że cera wygląda świeżo, zdrowo i naturalnie. W ciągu ostatnich kilku lat przetestowałam mnóstwo fluidów, pudrów i kremów tonujących. W dzisiejszym filmiku opowiadam o mineralnym podkładzie Bare Minerals -Blemish Remedy. Po trzech tygodniach codziennego stosowania oceniam go bardzo wysoko. Szóstka z plusem dla minerałów!

dsc_0059

dsc_0028

Aplikacja podkładu jest bajecznie prosta i zajmuje mi dwie minuty. Wystarczy delikatnie wklepać produkt pędzlem o zbitym włosiu. Nie tworzy plam ani smug.

dsc_0034

Jest bardzo trwały, przetrwał długie godziny w upale. Nie waży się nie skórze, nie podkreśla suchych skórek. Chwilę po nałożeniu jest zupełnie matowy z czasem wtapia się w skórę i pozostawia satynowe wykończenie. Stopień krycia można budować od lekkiego po pełne. Dla uzyskania mocniejszego krycia można nakładać go wilgotną gąbeczką.

dsc_0026

Całuje,
Florka

19 thoughts on “Blemish Remedy

  1. Szczerze nie widzę różnicy pomiędzy minerałami, a używałam już prawie wszystkich. Z pośród wszystkich najlepsze dla mnie są Anabelle Minerals. Różnicy pomiędzy nimi nie ma a po co za podkład dawać ponad 100 skoro można miec to samo za 40 zł 😛

    Lubię

  2. Witaj Florko,

    ja również, głownie z uwagi na ciążę zaczęłam poszukiwania podkładu o jak najbardziej naturalnym składzie i mogę polecieć minerały firmy Neauty Minerals. Są to moje pierwsze minerały, mam cerę suchą z dużą ilością przebarwień, ale jestem bardzo zadowolona. Przede wszystkim dlatego, że jest to podkład lekki, o aksamitnym wykończeniu, nie zapycha, wg mnie dobrym kryciu i co dla mnie ważne – nie wysusza mojej skóry. Także polecam spróbować.

    Lubię

  3. Ja akurat miałam Anabelle Minerals, nawet nie dokończyłam pudełka..nie wiem może nie tego akurat w tym czasie szukałam, a może z kolorem było cos nie tak? nie wiem. Ten na twojej twarzy wyglada superrr:)

    Lubię

      1. Pewnie Aelia:) dziękuję za odpowiedź. Właśnie poszukiwałam dobrego minerału,a jutro będę na lotnisku więc na niego zapoluję:) pozdrawiam

        Lubię

  4. Hej 🙂 Oglądałam Twoj filmik i z czasem będę musiała zakupic taki podklad mineralnu, ale dopiero co znalazlam swoj ideal, wiec ma razie bede uzywac, to co mam, co odkrylam 🙂 Kochana! Pytalas o korektory. Sama jeszcze do niedawna szukalam czegos idealnego pod oczy, szczegolnie, ze mam cienie pod oczami, ktore misze zakryć. Mam ciemna karnacje, cere wrecz gladka, wiec szukam lekkich kosmetykow do twarzy, ale pod oczy potrzebowalam czegos lekkiego i zarazem kryjacego. Odkrylam cos nietaniego, ale naprawde jest poki co dla mnie korektorem idealnym, ponieważ, kryje, można nim stoponiowac, tak jak Ty to robisz. Na co dzien mniej, na wyjacie więcej. A co dla mnie jest jego największym plusem? To ze nawilza, nie wysusza delikatnej skory wokol oczu i nie podkresla nic w ciagu dnia. Niestety w te wakacje mocno sie opalilam. Pisze niestety, poniewaz mimo chowania sie przed słońcem tydzień w Turcji plus tydzien nad morzem latajac za dwojka malycj dzieci zapominalam o sobie i mimo, ze nie chcialam sie opalic, szczegolnie na twarzy, to opalilam sie mocno (przy mojej ciemnej karnacji wyglądalam jak murzyn, dlatego, ze mam opalenizne taka ‚brudna’, nie marchewkowa, nie rozowa). Z jednej strony wszyscy mówili, że pieknie opalona, to ja ze swojej strony nie bylam z tegi powodu szczesliwa. Od razu skora przesuszona, poczułam sie od razu starsza- wokol oczu, dlatego, ze tam skora jest taka wrazliwa. Takze teraz musze doprowadzić skore do ladu, ale nie moglam sobie pozwolic, by w dzien używając czegos kryjacego dodatkowo obciazac skore i ja wysuszac. Jeszcze nie odkrylam kremu pod oczy, wiec jesli cos polecicie to będę wdzięczna, ale ja mige polecić z czystym sumieniem korektor z Mac Prep&Prime. Sa jeszcze inne, ale ten akurat polecila mi Pani i byl idealny, czulam, ze ‚nie mam nic’ pod oczami, co jest dla mnie wazne. Moze inny o wiekszej pojemnosci w podobnej cenie tez bedzis dobry, ale dla mnie poki co to numer 1. Pewnie go zuzyje i sprobuje inny z mac’a, ale na razie jestem mu wierna. Mam jeszcze korektor z clinique. Byl w wersji mini z jednej strony tusz, a z drugiej korektor. Idealny na podroz zestaw lub do torebki. Niestety wiecej o nim nie moge powiedzieć, ze kolorek mi pasuje i jest lekki, a kryjacy, bo uzylam go kilka razy. Wiecej bede mogla powiedzieć jeśli poswiece mu wiecej czasu 🙂 a trzeci produkt tez z clinique to jest w nazwie cos, podklad i korektor 2w1. Dla mnie jako podklad za bardzo kryjacy, ale pod oczy izylam go na sobie i u siostry i spisal się ok, ale tez więcej za jakis czas. Na pewno dobrze kryje. Piękne masz zdjecja Florka, w ogoke spiczna z Ciebie kobieta i podoba mi sie Twoj blog itp., ponieważ nie przesadzasz z iloscia tych rzeczy, a wydaje mi sie, ze kazda rozsadna osoba ma kilka rzeczy lepszych, niz tysiace na każdy dzien inny. Ja odkad mam dzirck szukalam takicj perelek, zeby moc cos kupic sprawdzonego i zuzyc do konca, a nie znowu oddawac, bo cos nie pasowalo… A jakby to przeliczyc, to wiecej stracone kupujac tansze ‚niesprawdzone, niz raz drozsze, ale sprawdzone i ma dluzej oraz pod każdym wzgledem idealne. 🙂 Pozdrawiam goraco Ciebie Florko i wssystkie Panie tutaj zagladajace 🙂

    Lubię

  5. Florko a jak używałaś podkładu Lily Lolo to jaki miałaś odcień? Bo gdybym chciała zamówić ten z Bare Minerals na necie to mam problem z odcieniem. Z Lily Lolo mam odcień Blondie, dlatego jestem ciekawa jakiego Ty używałaś 😉

    Lubię

      1. Bardzo dziękuję za odpowiedź 😉 Bardzo ładnie wygląda ten podkład na Twojej buzi a właściwie wygląda tak, jakby go nie było 😀 Chyba się skuszę 😉

        Lubię

  6. Florka, jak to robisz, że pomimo opadającej powieki tak ładnie Ci wychodzą kreski? mnie jaskółka za żadne skarby nie chce wyjsc albo jej nie widać 😦

    Lubię

Skomentuj

