Inspiracje

Obserwowałam dziś zachód słońca, patrzyłam jak łąka wokół naszego domu tonie w ciepłych promieniach. Wypatrywałam babiego lata, ale chyba jeszcze za wcześnie. Powoli przygotowuje nasz dom na nadejście długich jesiennych wieczorów. Często pytacie o filmik z zakupami. Zanim coś kupię chętnie podzielę się z wami tym co mnie aktualnie inspiruje.

Zainspirowana artykułem znalezionym na Westwing o pięciu sposobach na miedź w domu klik postanowiłam wyeksponować miedziane przedmioty, które mam od dawna. Teraz bardzo ciągnie mnie do pomarańczy i wszelkich odcieni rudości. Ciepłe kolory w połączeniu z drewnem sprawiają, że dom staje się przytulny.

dsc_0027

dsc_0020

dsc_0024

dsc_0043

Nie chcę zagracać domu zbędnymi przedmiotami, które są modne przez chwilę. Planuję zmienić poduchy i pled na sofie by wprowadzić jesienny i odrobinę rustykalny charakter do salonu. Od dawna chodzi za mną szklana latarenka na świece i mały stolik kawowy.

 

pl-dy183wwbb6ripl-1-newproduct-1

pl-dy183wwbb6t3pl-1-newproduct

Na koniec chciałam się z wami podzielić przepisem na przepyszne brownie. Uwierzycie, że klasyczne brownie piekłam pierwszy raz? Teraz wiem jak bardzo uzależnia! Miałam ostatnio gościa, który nie może jeść glutenu. Szukałam deseru, który będzie prosty, słodki i bezglutenowy. Przepis Beaty Śniechowskiej przypadkiem wypatrzony na westwing okazał się być strzałem w dziesiątkę 🙂

dsc_0002

dsc_0013

Całuje,

Florka

9 thoughts on “Inspiracje

  1. jesień…. bardzo lubię tą porę roku . Uwielbiam kolory, które o tej porze rządzą i właśnie szukam nowych poduch na kanapę:)) niewielka zmiana, a jednak wniesie coś nowego:)
    pozdrawiam

    Lubię

  2. Czasami niewiele trzeba, by odmienić klimat w domu. Właśnie uświadomiłaś, że faktycznie już czas, żeby wyciągnąć świece czy zmienić poduchy na łóżku. Jak zwykle urzekły mnie dodatki, które Ty wybrałaś do swojego domu. Masz dar do urządzania wnętrz. Podoba mi się, że jednocześnie jest modnie, ale przede wszystkim przytulnie. 😉 Pozdrawiam ciepło!

    Lubię

  3. Z pewnością kolorystyka rudości, miedzi nastraja ciepłem jesiennego klimatu, dlatego też ją lubię,choć kojarzy mi się z odejściem najcudowniejszej pory roku dla mnie, jaką jest lato,ale znalazłam spób na mały kompromis i jesienne rudości lubię wtedy łączyć z pudrowymi turkusami,rozbielonym lazurowym błękitem i butelkową zielenią.Lubię takie połączenie, bo i kawałek letniego nieba i cudownych kolorów jesiennych liści mam. A zachód wczesno jesiennego słońca jest cudowną inspiracją… Pozdrawiam Cieplutko 🌞

    Lubię

  4. Pięknie! Uwielbiam jesień, własnie za te kolory… zawsze otej porze roku wybieramy się z chłopakiem w Bieszczady 🙂 Widoki są niesamowite! No i mam urodziny na początku listopada, Ty zresztą chyba też? 🙂 Jesień kojarzy mi się z ciepłym kakao, herbatką, kocem, książką i deszczem stukającym o okna. A w tle latają kolorowe liście 😉 Czuję się zainspirowana, sama wprowadzę takie kolory u siebie. A ja pierwszym zakupem jaki poczyniłam z myślą o tej porze roku była szminka z Inglota o pięknym, ceglanym odcieniu 🙂

    Lubię

  5. Pięknie są te dodatki z Westwing. Uwielbiam kolor miedziano-złoty podobnie jak Ty. Ostatnio trafiłam na artykuł o markach podobnych do Westwing i doszłam do wniosku, że warto się zainspirować: http://poradnikowy.net/almi-decor-kler-duka-westwing-co-oferuja-popularne-marki-dla-twojego-domu/ . Słynne Almi Decor też wznawia działalność jako sklep internetowy, więc na pewno tam znajdę coś oryginalnego dla mojego domu. A jeśli chodzi o kuchnię to marzę o dodatkach z Duki. Moja przestrzeń jest trochę taka industrialna, więc myślę, że jak najbardziej warto tam zerknąć i wybrać ożywiające dom akcesoria.

    Lubię

Skomentuj

