Zacisze

W ostatni weekend spędziłam przemiłe chwile w miejscu o wdzięcznej nazwie Rajskie Zacisze. Było słonecznie i ciepło a spadające liście przypominały o nadchodzącej złotej jesieni.  Jeśli wybieracie się w okolice Roztocza lub podróżujecie  Wschodnim Szlakiem Rowerowym Green Velo jest to fantastyczna baza wypadowa. Zresztą zobaczcie sami…

dsc_0001

dsc_0003

dsc_0010

dsc_0017

dsc_0020

dsc_0024

dsc_0047

dsc_0053

Jeśli przypadkiem chcecie się wyrwać z miasta i zamieszkać na wsi w zgodzie z naturą to właściciele poinformowali mnie, że dworek jest wystawiony na sprzedaż. Informacje na temat sprzedaży nieruchomości lub noclegów uzyskacie pod numerem telefonu 505 078 275. Informacje tą zamieszczam z sympatii do właścicieli posiadłości, których bardzo cenię.

 dsc_0086

dsc_0097

dsc_0104

dsc_0105

dsc_0109

Mam na sobie sweter aktualnej kolekcji Mango. Buty Pikolinos i spodnie ze starej kolekcji Zary.

dsc_0118

Całuje,
Florka

20 thoughts on “Zacisze

  1. Ten sweter wpadl mi w oko juz dawno, ale na modelce wydaje sie mocno oversize i troche mnie to zniechecilo. Na Tobie wyglada rewelacyjnie, a ze mam podobna figure, to chyba sie jednak skusze 😉 Pozdrawiam goraco w te ostatnie chwile lata 😉

    Polubienie

  2. Florko czy planujesz zakup większej ilości kosmetyków z marki Resibo? Ja czaję się na zakup serum i kremu odżywczego ale chętnie wysłuchałabym Twojej opini bo bardzo Ci ufam w tych kwestiach:) Pozdrawiam!

    Polubienie

    1. Paulina, masz na myśli to serum Resibo?
      https://resibo.pl/produkt/7/serum-naturalnie-wygladzajace
      Mam prawie 37 lat, zużyłam 3/4 opakowania i na mojej skórze nie robi ono zupełnie nic 😦 Mam wrażenie, że „ślizga” się po skórze, a nie wchłania…. Nie zauważyłam żadnego, podkreślam żadnego działania tego produktu na moją cerę. Równie dobrze mogłabym smarować twarz oliwką za 10 zł. Lubię markę Resibo, miałam kilka ich produktów i byłam zadowolona, ale to serum to jakiś niewypał…. Skusiłam się po pozytywnych opiniach, a mam poczucie jakbym kasę w błoto wywaliła…. 😦 Cena z kosmosu, a działanie żadne.

      Polubienie

    2. Póki co nie planuję, byłam bardzo zadowolona z ich kremu pod oczy, ale krem Vianek sprawdza się u mnie równie dobrze a jest znacznie tańszy. Miałam też olejek do demakijażu, ale nie byłam zadowolona więc póki co nie mam pokusy testowania serum.

      Polubienie

  3. Nie wiem czy to zasluga miejsca bo niewątpliwie jest cudowne, czy moze fotografa lub modelki😍, ale wyszly wam super zdjecia na korych wszystko wyglada wyjatkowo zarówno miejsce, ubrania jak i ty. Brawo👏😊

    Polubienie

Skomentuj

