Niekosmetyczni ulubieńcy

W dzisiejszym filmiku opowiadam o ciepłej kurtce, która chroni mnie przed jesiennym chłodem. Wspaniałej płycie Korteza – słucham jej od tygodni i wciąż mnie zachwyca. Praktycznym urządzeniu dzięki, któremu mam zawsze naładowany telefon i ukochanym przepisie na ciasto bananowe w sam raz do jesiennej herbaty.

dsc_0001

dsc_0043

dsc_0004

dsc_0025

dsc_0014

Ciasto bananowe, proste i pyszne. Idealny jesienny wypiek. Przepisów na ciasta i chlebki bananowe w sieci znajdziecie mnóstwo. Ja najchętniej korzystam z bloga Elizy Mórawskiej WhitePlate. We wrześniu kilka razy upiekłam chlebek bananowy z tego przepisu. Jak zwykle odrobinę zmieniłam recepturę dodając cukier trzcinowy,  kakao i mąkę pełnoziarnistą. Polecam!

dsc_0009

dsc_0012

dsc_0031

Całuje,
Florka

12 thoughts on “Niekosmetyczni ulubieńcy

  1. Z powerbankami trzeba uważać (najlepiej używać wyłącznie tych firmowych, a nie tych no-name, bo psują baterię).
    Mój Iphone nigdy powetrbanku nie widział i nie zobaczy.
    W podróży można się podłączyć do ładowarki w samochodzie (wejście na zapalniczkę) lub do gniazdka w pociągu (każdy pasażer w Intercity ma do dyspozycji swoje gniazdko i można się „doładować”) 🙂 Z W-wy zawsze wracam z naładowanym telefonem, a nawet dwoma 😀

    Lubię

    1. Yhm w filmiku dokładnie to powiedziałam, ale mogę powtórzyć 🙂 można ładować telefon w samochodzie lub nosić w torebce ładowarkę i korzystać z gniazdka w pociągu czy kawiarni. Jednak wolę powerbank bo 1) nie wymaga dostępu do gniazdka 2) ładuje telefon bardzo szybko. Z baterią w moim telefonie nic złego się nie dzieje więc dla mnie gadżet na 5+

      Lubię

      1. Wszystko zależy od pojemności powerbanku – nie wspominałaś jaką masz pojemność. Takim o 8000 mAh można naładować telefon do pełna – ok. 2,5 x i powerbank trzeba podpiąć do źródła prądu – więc gniazdko jest potrzebne 🙂 Jeśli chodzi o szybkie ładowanie przez powerbank – to nie powinien ładować „za szybko”, bo gdy się tak dzieje powerbank przegrzewa baterię w telefonie i może doprowadzić do jej uszkodzenia.

        Lubię

      2. Powerbanki poważnych producentów mają inteligentne sterowanie ładowania. Jeśli nie są zepsute to nie przeładowują akumulatorów, ani nie skracają ich żywotności. Poza tym sam akumulator Iphona posiada elektronikę automatycznie wyłączającą ładowanie, jeśli akumulator jest pełny lub prąd/napięcie przekracza dopuszczalne granice.

        Lubię

  2. Oglądam sobie Twojego bloga, czytam… i teraz,w tym poście zrobiłaś mi wielką przykrość!
    No bo popatrz: środek nocy, ja leżę w łóżku, wtulona w mięciutki kocyk… myślę o tym, że czas już spać, no bo normalni ludzie już powinni spać…a wolny piątek wcale mnie nie usprawiedliwia…
    no ale od kolacji minęło już 5 godzin!! A do śniadania… ponad 7godzin!

    A w poście Agi takie pyszności… i jak tu wytrzymać do rana?!?!
    Jak tu nie wyrwać się spod koca do kuchni?!

    Oczywiście nie wstanę, by jeść.. jeszcze mam odrobinę zdrowego rozsądku 😀
    Jednak ślinki się zebrały, nie ukrywam.. 😀

    Buźka! :*

    Lubię

Skomentuj

