Strój dnia. Poznań

Miękki jesienny płaszcz, bluzka w paski i płaskie wygodne buty. To moja strefa komfortu dlatego pakując walizkę na krótki, ale intensywny wyjazd do Poznania wybrałam właśnie ten zestaw. Wprawdzie nie było zbyt wiele czasu na zwiedzanie miasta, ale w sobotni wieczór udaliśmy się na długi przyjemny spacer. Pozytywnie zaskoczył mnie wybór restauracji. Mam wrażenie, że pod tym względem wiele zmieniło się od mojej ostatniej wizyty. Odwiedziłam trzy fajne knajpy – Drukarnia skład chleba i wina w której zjadłam pyszną zupę grzybową z oliwą truflową. La Rambla Nova to hiszpańska knajpka gdzie mają duży wybór wina i wspaniale pasujące do niego tapas. Poznałam też hałaśliwą, ale jakże uroczą knajpę Le Targ gdzie urzekł mnie rozgrzewający krem z dyni.

dsc_0116

dsc_0061

dsc_0076

dsc_0062

dsc_0091

dsc_0093

dsc_0009

dsc_0008

dsc_0007

dsc_0004

Płaszcz Zara
Buty Clarks model Glick Darby.
Zegarek Daniel Wellington model  Bristol classic 26mm.
Skórzana torba Venezia (kolekcja zimowa)
Spodnie, bluzka i szal Zara (stara kolekcja)

dsc_0103

dsc_0107

dsc_0064

Całuje,
Florka

8 thoughts on “Strój dnia. Poznań

  1. U-wiel-biam (!!!) takie klasyczne, proste, ale jednocześnie bardzo stylowe połączenia. Wyglądasz przepięknie! ❤ A Poznań już od jakiegoś czasu mnie kusi. Nigdy tam nie byłam, a z tego co czytam, to jest to miasto godne odwiedzenia. Pozdrawiam 🙂

    Lubię

  2. Cudownie jesteś moją inspiracją. Mam pytanie odnośnie spodni . Chciala bym kupić takie by po godzinie nie wisiały na tyłku i kolanach . Czy mogła byś jakieś polecic?

    Lubię

Skomentuj

