Ulubieńcy października

Dzień dobry w drugim dniu listopada. W dzisiejszym filmiku dzielę się kosmetycznymi perełkami z poprzedniego miesiąca.  W mojej codziennej pielęgnacji cery pojawiły się dwa nowe produkty Vianka z serii normalizującej. Kolejny raz przekonałam się, że moja cera lubi kosmetyki tej marki. Żel delikatnie, ale skutecznie oczyszcza twarz a tonik odświeża, matuje i przygotowuje skórę do dalszych etapów pielęgnacji.

dsc_0008

dsc_0011

Po lecie zostało już tylko wspomnienie a to oznacza, że kwasy wracają do łask. Złuszczająca maseczka Korres z serii Wild Rose zawiera 10% kwasu AHA. Skóra po jej użyciu jest wygładzona  i rozświetlona.

dsc_0024

dsc_0030

Ulubiona szminka ostatnich tygodni to Milani w odcieniu matte confident nr 67. Ma piękne wykończenie, niby matowe, ale jednak nie suche. Uwielbiam jej głęboki czerwony odcień.

dsc_0036

Poranny makijaż ułatwia mi świetny tusz do rzęs Bourjois Volume Reveal. Jest trwały, ma głęboki czarny odcień i nie skleja rzęs. Plus za wygodne opakowanie z lusterkiem.

Jakie są wasze październikowe perełki?

Całuje,
Florka

11 thoughts on “Ulubieńcy października

  1. A ja mam pytanie odnośnie Twojej czarnej sukienki z odkrytymi plecami w której byłaś na weselu. Czy możesz napisać z jakiej jest firmy? Wiele osób pytalo o nią, ale nie napisałaś. Dziękuję i pozdrawiam 😊

    Lubię to

  2. Kochana, nie chciałabym Ci tutaj tworzyć spamu,ale nie mogę się powstrzymać!

    TERAZ SPROSTOWANIE!!!!!!!!!!! Nie mam pojęcia dlaczego ubzdurałam sobie, pisząc wcześniejsze komentarze, że masz na imię Agnieszka… widocznie mimowolnie rzucił mi się w oczy nick, którejś z komentujących pań i z automatu, palce napisały, zamiast Madzia -> Agnieszka… Przepraszam za tę gafę!

    Miałam to zmieniać, jednak… nie będę pisała tych wszystkich pochwał dla Ciebie drugi raz, ponieważ wtedy z pewnością nie zabrzmiałyby tak samo, tak szczerze 🙂

    a przechodząc do tego postu… kolejna rzecz,która bardzo mi się podoba i tutaj rzuciła mi się w oczy to Twoje piękne zadbane paznokcie.
    Sama planuję o tym post… trzeba pokazać młodym kobietkom, że można żyć bez tipsów jak stąd do Paryża… że jednak elegancja tkwi w prostocie…

    Sama zawsze decyduje się na krótkie.
    ostatnio koleżanka malowała mi paznokcie i nie mogła się nadziwić, że podobają mi się moje krótkie, ale za to jakże wygodne, krótkie paznokietki. Jednak gdy już je wymalowała – akurat wtedy na bordowy kolor – stwierdziła, że są bardziej eleganckie niż jej – długie! 🙂
    Chyba ją przekonałam, gdyż wczoraj widziałam ją pierwszy raz od tamtego dnia i jej paznokcie były zdecydowanie krótsze niż bywały wcześniej! 🙂

    Lubię to

Skomentuj

