Strój dnia. Świąteczna sukienka

Święta już za rogiem, jeśli czekają was rodzinne spotkania lub świąteczne przyjęcia w pracy to dzisiejszy filmik może okazać się pomocny. Przygotowałam stylizację, która idealnie nadaje się na wszelkie świąteczne okazje. W filmiku pojawiło się kilka nowości do makijażu i nowa sukienka polskiej marki Aggi, którą jestem oczarowana!

dsc_0047

dsc_0011

dsc_0021

Ostatnio moja skóra jest bardzo przesuszona. Skuszona pozytywnymi opiniami zamieniłam podkład mineralny na lekki krem tonujący Bare Minerals complexion rescue. To bardzo lekki krem, który wspaniale rozświetla i nawilża skórę. Efekt jest bardzo naturalny, cera wygląda bardziej promiennie. Posiadam odcień 02 vanilla.

dsc_0012

dsc_0120

Kolejną nowością jest paleta cieni do powiek Urban Decay Naked Basics 2. Zużyłam wszystkie matowe cienie dostępne w moich starych paletach. Szukałam zestawu naturalnych odcieni bez drobinek. Używam jej dopiero od tygodnia, ale jestem bardzo zadowolona z wyboru. Do tego makijażu użyłam odcieni skimp na całą powiekę oraz cover w załamaniu.

dsc_0023

dsc_0119

Granat sukienki pięknie podkreślają ciemno czerwone usta. Kontur podkreśliłam kredką Essence red blush oraz ulubioną pomadką Clinique w odcieniu rebel pop.

dsc_0036

dsc_0033

Pełną listę użytych produktów znajdziecie w opisie pod filmem.

dsc_0056

dsc_0017

dsc_0148

dsc_0152

Do upiętych włosów chętnie wkładam srebrne kolczyki Sin by Mannei. Na nadgarstku mam jedynie klasyczny zegarek na skórzanym pasku marki Daniel Wellington.

dsc_0116

dsc_0138

W mojej garderobie nie znajdziecie wielu par butów na obcasie. Rok temu zainwestowałam w zamszowe klasyczne szpilki marki Hogl – uwielbiam je za prosty fason i wygodę mimo wysokiej szpilki.

dsc_0068

dsc_0073

dsc_0071

Sukienka do model Kate marki Aggi. Ma delikatnie rozszerzane rękawy, stójkę i subtelne wycięcie na plecach. Jest bardzo zwiewna i kobieta. Moim zdaniem to idealna świąteczna kreacja.

dsc_0112

dsc_0118

Lubię łączyć zwiewne sukienki z grubymi zimowymi swetrami. Szary sweter jest ze starek kolekcji Zary i sprawdza się idealnie na chłodne zimowe wieczory.

dsc_0102

dsc_0103

dsc_0136

Włosy delikatnie podtapirowałam i podpięłam nisko. To banalna fryzura, która sprawdza się świetnie przy dekoltach ze stójką.

dsc_0162

Całuje,

Florka

14 thoughts on “Strój dnia. Świąteczna sukienka

  1. Piekna sukienka,piekna stylizacja-calosc super tak subtelnie i elegancko.Czy moglabys napisac jaki nosisz rozmiar tej sukienki bo nie wiem jak z rozmiarowka z tej firmy,Dziekuje i pozdrawiam,Agnieszka

    Lubię to

  2. Teraz oglądając zdjęcia i filmik na komputerze zdecydowanie widzę, że to nie groszki, ale łezki :)) Tak czy siak wygląda cudownie, elegancko, subtelnie. Mam nadzieję, że jeszcze zobaczymy jakiś filmik z” przygotowań do świąt” bardzo lubię je oglądać:)
    Pozdrawiam:)

    Lubię to

  3. Od dawna zastanawiałam się nad Naked Basics 2. Mam już Too Faced Chocolate Bar, ale rozglądałam się dodatkowo za paletką z matami. Wygląda na to, że pomogłaś mi podjąć ostateczną decyzję, co powinnam uwzględnić w liście do Mikołaja ;). Bardzo cenię Twoje filmiki, idealnie trafiają w moje poczucie estetyki – fajnie, że jesteś!

    Lubię to

    1. Dziękuję 🙂 Ja szukałam palety w neutralnych odcieniach w całości matowej. Teraz jest dużo promocji i kodów rabatowych w drogeriach więc dobry czas na takie zakupy 🙂

      Lubię to

Skomentuj

