Strój dnia. Klasyka

Dzisiejszy strój to prosta i elegancka propozycja dla dziewczyn, które nie lubią nosić sukienek. Od lat na mojej liście marzeń jest jedwabna koszula w odcieniu kości słoniowej, ale do tej pory nie znalazłam ideału. Jednak białych bluzek w mojej garderobie nie brakuje, nie wypada więc skarżyć się na braki. Spodnie, które przydadzą się w każdej damskiej szafie to klasyczne cygaretki z gładkiego materiału. Pasują do nich eleganckie czółenka, botki a nawet sportowe trampki. Możecie je włożyć na randkę, rozmowę kwalifikacyjną czy świąteczny obiad. Nie przepadam za żakietami, dlatego formalny strój przełamałam obszernym swetrem, który dodaje stylizacji nieco luzu.

dsc_0053

dsc_0020

dsc_0079

dsc_0097

dsc_0098

Spodnie i koszula Zara (stara kolekcja)
Botki Buffalo
Kardigan i torebka Mango

dsc_0066

dsc_0084

Naszyjnik Ania Kruk
Zegarek i bransoletka Daniel Wellington

Całuje,

Florka.

9 thoughts on “Strój dnia. Klasyka

  1. Stylizacja bardzo udana. Prosta a jednocześnie z klasą. Bardzo w moim stylu.

    Ale mnie zainteresował jeszcze inny szczegół na Twoich zdjęciach, a mianowicie szeflera. Pięknie rośnie. Czy stosujesz jakąś specjalną pielęgnację (odżywki, ziemia)? Moja niestety gubi liście na potęgę. Może Twoim sposoben uratuję swoją roślinę?

    Lubię to

    1. Moniko moja ostatnio również gubi liście dlatego zmieniłam jej miejsce bo podejrzewam ze była zbyt blisko grzejnika. Chociaż sieci czytałam ze gubi liście przy zbyt niskiej temperaturze… Lubi zraszanie wiec możesz ją co jakiś czas potraktować mgiełką.

      Lubię to

Skomentuj

