Zakupy

Witajcie w 2017! To mój pierwszy post w Nowym Roku, nie mam pojęcia jak to się stało, że jesteśmy już prawie w połowie stycznia. Początek roku minął jak mrugnięcie okiem. Nie przepadam za styczniem a w tym roku zaczął się dla mnie wyjątkowo pechowo. Cieszę się, że dziś nareszcie znalazłam czas na nagrywanie.  Zaraz po świętach ruszyło szaleństwo wyprzedaży, skusiłam się na kilka rzeczy, zakupy oczywiście zrobiłam online. Jeśli macie ochotę na lekki filmik z nowościami w garderobie to zapraszam do oglądania.

dsc_0048

Mała skórzana torebka na długim pasku marki Mint&Berry.

dsc_0055

Zamszowe botki w stylu biker Massimo Dutti.

dsc_0067

dsc_0066

dsc_0032

Błękitna bluzka w paski z ozdobnym kołnierzykiem z koronki Zara.

dsc_0008

Zwiewna bluzka z ozdobnym dekoltem i mankietami Zara.

dsc_0070

Jeansy o luźnym kroju Zara. Dokładną listę zakupów z namiarami na sklepy znajdziecie w opisie pod filmem na youtube.

Całuje,

Florka

7 thoughts on “Zakupy

  1. Ubiegły rok dla mnie wyjątkowo ciężki i pechowy, podobnie jak początek roku, ale na szczęście wszystko zaczyna się już układać, mam nadzieję, że u Ciebie również! :* Śliczne rzeczy, zazdroszczę rozmiaru 34 😉

    Polubienie

Skomentuj

