Strój dnia inspirowany męskim stylem

Uwielbiam elementy garderoby nawiązujące do męskiego stylu. Tej zimy pokochałam długi płaszcz o prostym kroju. To klasyk i naprawdę nie wiem dlaczego tak późno zdecydowałam się na jego zakup. Może myślałam, że przy moim wzroście nie powinnam nosić takiej długości. Luźne jeansy to kolejne zapożyczenie z męskiej szafy. Cieszę się, że takie fasony wróciły do łask, wyglądają stylowo i są o niebo wygodniejsze od rurek. Botki marki clarks to model minoa river – najwygodniejsze zimowe buty jakie do tej pory miałam. Jeśli znajdziecie je na przecenie, warto się skusić! Nie wiem czy to kwestia wieku czy mojego podejścia do mody, ale czarny golf i podwinięte jeansy to strój w którym czuję się kobieco. Wyrosłam już z czasów kiedy wkładałam obcasy i krótkie sukienki by podkreślić swoją kobiecość.

dsc_0025

dsc_0026

dsc_0009

Płaszcz i jeansy Zara
Botki Clarks

dsc_0060

Kolczyk Lilou model Multigwiazdki.

dsc_0062

Pierścionek W.Kruk.
Lakier Shellac w odcieniu cocoa.

dsc_0040

6 thoughts on “Strój dnia inspirowany męskim stylem

  1. Ja nie lubię czarnych ubrańi nie kupuję. Nawet kurtki staram się kupować szare lub granatowe, co nie jest łatwe, bo czerń dominuje w jesienno-zimowych okryciach. Na polskich ulicach jedna jest zbyt dużo czerni, co czyni je smutnymi.
    Osobiście Ciebie wolę w jasnych barwach i w sukienkach 🙂
    Pozdrawiam z Warszawy 🙂

    Lubię to

  2. Inaczej niż zwykle, ale ciekawie. Całość kojarzy mi się ze stylem lat 90., szczególnie połączenie luźniejszych jasnych jeansów i ciężkich czarnych butów. Ja niespecjalnie dobrze się czuję w ubraniach o męskim kroju, ale za to kocham czerń i niemal za każdym razem wkładam na siebie coś czarnego. 😉 Często słyszę, że czarna barwa nie pasuje do mojego radosnego usposobienia i wiecznego uśmiechu, ale ja sama czuję się w czarnych ubraniach fenomenalnie. 🙂

    Lubię to

  3. Twoja stylizacja bardzo przypomina mi styl Francuzek- minimalistycznie, na luzie a wszystko jest bardzo eleganckie i gustowne. Osobiście bardzo lubię czarny kolor ale nie mogę znaleźć spodni w męskim stylu które wyglądałyby na mnie dobrze.

    Lubię to

  4. Jestem na nie, niestety. I nie chodzi o czerń.Ani nawet o to że nie sukienka i obcas. Po prostu tu mi jakoś nic do siebie nie pasuje. Ani te buty do tych spodni, ani spodnie do płaszcza..
    Całość wygląda trochę niechlujnie jak dla mnie. Osobno dżinsy fajne ale tu jakoś dziwnie wyglądają.
    Ale jeśli dobrze Ci tak, podoba Ci się i w porządku się w tym czujesz to noś jak najbardziej 🙂

    Lubię to

  5. A dla mnie bomba! Sama lubię się tak nosić, zamiast swetra czasem zakładam długą białą koszulę, a spodnie mam z podszytymi dziurami. Ja to dopiero wyglądam niechlujnie:)

    Lubię to

Skomentuj

