Róż

Dzisiejszy makijaż to nieśmiałe przywoływanie wiosny. Uwielbiam mocny makijaż ust, jednak zwykle sięgam po odcienie czerwieni i śliwki. Jakiś czas temu w przesyłce od The Body Shop znalazłam płynną matową pomadkę w odcieniu nasyconego różu wpadającego w fiolet. Od razu pomyślałam, że to kolor, którego nigdy bym dla siebie nie wybrała, jednak z ciekawości postanowiłam przetestować. Pozytywnie zaskoczyła mnie jej formuła, która nie przesusza ust a kolor okazał się strzałem w dziesiątkę.

dsc_0148

The Body Shop Matte Lip liquid w odcieniu Goa Magnolia 026.

W ostatnim poście prezentowałam mój naturalny makijaż, którego zadaniem jest  tuszowanie drobnych niedoskonałości i naturalny blask. Dzisiejszy filmik pokazuje jak w prosty sposób z dziennego makijażu możemy stworzyć wyrazisty i bardzo kobiecy wygląd. Do makijażu bazowego dodałam tylko eyeliner, mocny akcent na usta i nieco więcej tuszu do rzęs. Klasyczna wersja tego makijażu to czerwona szminka, ale mam wrażenie, że to właśnie róż sprawił, że całość wygląda bardziej wiosennie.

dsc_0016

dsc_0069

dsc_0111

dsc_0136

Listę wszystkich użytych produktów znajdziecie w opisie pod filmem.

collage

Całuje
Florka.

19 thoughts on “Róż

  1. Śmiem twierdzić, że w różu wygladasz najlepiej niż w innych kolorach pomadek – rewelacyjnie!
    Mam pytanie z innej kategori ta mini komoda na zdjęciach gdzie została zakupiona? Świetnie wpisze się w wystrój mojego mieszkania 🙂
    Pozdrawiam! :-*

    Lubię to

  2. Piękny makijaż 🙂 Oko jak dla mnie masz opanowane do perfekcji. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się też osiągnąć taki efekt😉😊. Uwagę przykul również nienaganny manicure. Czy to french manicure? Jakiego lakieru użyłas?

    Lubię to

      1. Czy mocne i białe paznokcie są efektem stosowania jakiegoś preparatu (wewnętrznie lub zewnętrznie)?
        A może wprowadziłaś coś do swojej diety?

        Lubię to

  3. Kolor super 🙂 Tylko nawet jakbym chciała taki nosić to tylko na jakieś wieczorne wyjścia.Mam duże usta i na codzień, do pracy stosuję jakieś nudziaki, których nie widać na ustach. Ale w sumie lubię makijaż, którego nie widać więc OK 🙂 Intensywne kolory pomadek sprawiają, że mam ochotę ciągle sięgać po lusterko i sprawdzać, czy dobrze wyglądam, a nie czuję się z tym komfortowo.

    Lubię to

  4. Na twoim kanale odnalazłam, to czego szukałam od dawna. Delikatny makijaż, to jak z klasą się ubierasz, to jak mówisz, opowiadasz, wystrój domu. Podpisuję się pod tym. I czekam na kolejne inspiracje. Dzięki

    Lubię to

  5. Przed chwilą wpisałam komentarz. A ponieważ robiłam to pierwszy raz, z braku wiedzy wpisałam nazwisko. I teraz widzę, jak to dziwnie wygląda. Teraz zmieniam więc na Ania.

    Lubię to

Skomentuj

