Grzywka

Grzywkę noszę od dawna. Po latach eksperymentów znalazłam kolor i cięcie w którym dobrze się czuję. Często pytacie w jaki sposób radzę sobie z układaniem grzywki. W dzisiejszym filmiku zawarłam wszystkie moje sposoby na niesforną grzywkę.

dsc_0044

Układanie grzywki nie jest wielką sztuką i zajmuje mi jakieś 3 minuty. Przydaje się okrągła szczotka i suszarka z nasadką kierującą strumień powietrza na pasmo włosów. Jeśli włosy są kręcone lub falowane najlepiej układać grzywkę kiedy jest jeszcze mokra. Lekko odbijam włosy u nasady a końce kieruję delikatnie do wewnątrz. Najbardziej niesforne włoski znajdują się przy linii czoła dlatego warto podzielić grzywkę na dwa paska i każde wymodelować osobno. Jeśli używacie prostownicy pamiętajcie by ustawić niską temperaturę a końcówki podwinąć do wewnątrz. Wtedy grzywka będzie wyglądała bardziej naturalnie.

dsc_0041

Wiele suszarek straciło swoją żywotność w moich rękach. Po latach prób i błędów wreszcie trafiłam na model, który spełnia moje oczekiwania. Mowa o suszarce Remington Keratin Therapy. Kupiłam ją dwa lata temu i do tej pory świetnie się sprawdza. Jest poręczna, ma moc 2200W, trójstopniową możliwość ustawienia temperatury i dwie moce nawiewu. Czy faktycznie posiada moc keratyny? Szczerze mówiąc nie potrafię tego sprawdzić, może to tylko chwyt marketingowy. Jednak muszę przyznać, że  jestem zadowolona z wyglądu moich włosów po wysuszeniu.

dsc_0065

Całuje,
Florka

5 thoughts on “Grzywka

  1. Jako nastolatka miałam grzywkę podobną do Twojej i jej stylizacja zawsze zajmowała mi dużo czasu. Pewnie dlatego, że moje włosy generalnie są „nieposłuszne” i ciężkie do układania. Chyba więcej się nie zdecyduję na grzywkę, po części z wygody i trochę lenistwa. Za to Tobie bardzo pasuje i dodaje uroku. Pozdrawiam Cię serdecznie. 🙂

    Lubię to

Skomentuj

