Wiosenna garderoba

Oczekując na wiosnę powoli porządkuję szafę, przeglądam rzeczy i planuję zakupy na nowy sezon. W ciągu ostatnich tygodni udało mi się kupić kilka rzeczy, których poszukiwałam od dawna. Jak wiecie mam dosyć monotematyczne podejście do mody i nie podążam ślepo za trendami. Lubię ten moment kiedy nadchodzą ciepłe dni. Wreszcie możemy nosić się lekko, bez konieczności wkładania kilku warstw. Mimo całego entuzjazmu związanego z wiosną wcale nie rzucam się na wzorzyste i kolorowe ubrania. Dla mnie wiosna to idealny moment na klasykę! Karmelowy płaszcz, skórzana kurtka, biała koszula, mokasyny czy lakierowane balerinki to rzeczy, które noszę od wczesnej wiosny do początku lata. Poniżej znajdziecie listę ubrań i dodatków bez których nie wyobrażam sobie wiosennej garderoby plus kilka nowości, które kupiłam dla odświeżenia szafy.

dsc_0018

Półbuty Clarks model Glick Darby to moim zdaniem jeden z lepszych projektów tej marki. Są dostępne w kilku wersjach kolorystycznych, zdecydowałam się na ponadczasową czerń, ale musze przyznać, że wersja w odcieniu śliwki prezentuje się równie dobrze. Są bardzo wygodne a prosta pogrubiona podeszwa dodaje im charakteru. Kupiłam je wczesną jesienią i z marszu zabrałam do Poznania gdzie cały dzień byłam na nogach. Po intensywnym weekendzie nie miałam ani jednego otarcia na stopach.

dsc_0070

dsc_0071

Idealnego skórzanego plecaka szukałam od dawna. Nie chciałam by był zbyt duży i sztywny. Model widoczny na zdjęciu to marka Kiomi dostępna na Zalando. Jest wykonany z miękkiej skóry, bardzo wygodnie nosi się na plecach jak i na jednym ramieniu. Coś czuję, że przyda się na nadchodzące wyjazdy.

dsc_0093

Jeansy o luźnym kroju w stylu vintage. Ogromnie cieszę się, że wraca moda na luźne spodnie. Już od dawna rozglądałam się za wygodnymi jeansami o popularnym fasonie mum jeans. Te, które znalazłam są marki Noisy May. Ich fason to coś pomiędzy mom jeans a relaxed fit. Można nosić je wysoko w talii lub opuścić na biodra. Oczywiście najlepiej wyglądają z podwiniętą nogawką. Jeśli zdecydujecie się na ten model radzę wybrać rozmiar mniejszy od tego, który zazwyczaj nosicie. Ja zamówiłam 27, ale musiałam wymienić na 26. Podoba mi się klasyczny niebieski kolor jeansu. W składzie mają 99 procent bawełny i są niesamowicie wygodne!

dsc_0088

Baleriny są marki 7 mil, kolekcja sprzed kilku lat. Zamszowe szpilki to marka högl.

dsc_0112

dsc_0114

Zauważyłam, że większość sklepów proponuje teraz koszule z falbanami, szerokimi rękawami i bufiastymi ramionami. Ja pozostaję wierna ponadczasowej białej koszuli z bawełny. Dopuszczam ozdobę w postaci kieszonki lub zakładki na plecach. Model, który mam na sobie jest ze starej kolekcji Zary podobną znajdziecie tutaj i tutaj.

dsc_0003

Na codzień uwielbiam nosić paski. Wiosną sprawdzają się idealnie bo pasują niemalże do wszystkiego. Można łączyć je z jeansem, karmelowym płaszczem lub trenczem kiedy zrobi się cieplej. Bluzka z długim rękawem, którą widać na zdjęciach jest marki Gap.  Skład to mieszanka bawełny, modalu i odrobina elastanu. Jest bardzo przyjemna w dotyku i wygodna. Takie ubrania to prawdziwa strefa komfortu w te dni kiedy nie czuję się najlepiej lub nie mam pomysłu co na siebie włożyć.

dsc_0010

Jeansowa kurtka Zara (stara kolekcja)

dsc_0122

Kardigan Mango (zimowa wyprzedaż)

Jakie są wasze ulubione ubrania na wiosnę?

P.S. Jeśli macie ochotę na filmik z wiosennymi nowościami (jeszcze nie wszystkie dotarły) to dajcie znać w komentarzach 🙂

Całuje,
Florka.

 

 

20 thoughts on “Wiosenna garderoba

  1. Madziu, bardzo chętnie obejrzałabym Twój filmik o wiosennych nowościach. 🙂 Szkoda, że nie udało mi się wychwycić tego swetra z Mango na wyprzedażach – jest świetny! PS czy te jeasny to nie są przypadkiem „mom jeans”, a nie „mum jeans”? Swoją drogą myląca nazwa, byłam pewna, że pod nią kryją się jeasny dla przyszłych mam, a tu jednak nie. 🙂

    Lubię

    1. Moniko filmik nagram chętnie, ale dopiero w połowie marca więc proszę o cierpliwość. Nazwa faktycznie może być myląca 🙂 literówkę poprawiłam, dzięki! Buziaki :***

      Lubię

  2. Przyjemnie i wiosennie zrobiło mi się po tym poście😊oczywiscie bardzo chetnie obejrzę również filmik i o ubraniach….. i o domu i o ogrodzie i co tam jeszcze wpadnie Ci do głowy😊 każdy twoj filmik i wpis to dla mnie kilka spokojnych wyciszajacych minut, co uwielbiam… Moglabym je oglądać codziennie a do niektórych, wracam nawet po kilka razy, więc filmików nigdy dość 😉😋
    Pozdrawiam ☀️☀️☀️🌻

    Lubię

  3. Ja przekonałam się do lumpexów i znalazłam tam masę perełek które są idealne na wiosnę. Moich hitem jest granatowa koszula z jedwabiu. Koszt to 3 zł 😀 już nie mogę się doczekać aż ją będę nosić.

    Lubię

  4. oczywiście, że mamy ochotę na filmik z nowościami! Tak miło się je ogląda 🙂 Jeśli chodzi o mnie, to muszę zrobić rekonesans. Chociaż nie mam zbyt dużej ilości ubrań, to zwyczajnie grube swetry chcę schować na dno szafy, a lżejsze koszule i marynarki wywiesić ‚na przód’. Z ważniejszych zakupów, to z pewnością będą spodnie- chodzą za mną takie materiałowe jak chinosy, w bardziej eleganckim wydaniu, a także najważniejsza sprawa botki. Rozglądam się od kilku tygodni, ale nic mnie nie zachęca.

    Lubię

  5. Mogę zapytać skąd ta biała koszula? Florko może mogłabyś polecić, gdzie można kupić klasyczne białe biurowe koszule (najlepiej taliowane), ponieważ szukam od roku i nic ciekawego nie mogę znaleźć.

    Lubię

  6. Po 2 tygodniowym „wolnym” (wyjazd + choroba) powoli wracam do życia i zabieram się za porządki i zamykanie wielu spraw, które niestety musiały poczekać… A ewidentnie widzę, że nie daję już rady tak jak kiedyś… Na wiosnę kupiłam sobie różowe szpilki 😀 taki akcent. Zazwyczaj miałam czarne buty, a ostatnio przeglądając moje buty uznałam, że trzeba zaszaleć i pomyślałam o różowych szpilkach 😀 Mam nadzieję, że nie przesadziłam i nie będą to zmarnowane pieniądze, ale bardzo, bardzo mi się podobają. Co do porządków szafowych… mam dylemat. W tej chwili (druga zima) w pracy mamy na tyle ciepło, że nie muszę nosić ciepłych swetrów, do pracy dojeżdżam autem, i cały czas się waham na oddanie kilku swetrów w których nie chodzę bo nie mam gdzie… boję się, że jak to zrobię to okaże się następnej zimy, że będę ich potrzebować…

    Lubię

Skomentuj

