Strój dnia | Szary płaszcz

Brakowało mi długich niedzielnych spacerów –  bez śniegu, lodowatego wiatru i ubierania się na cebulkę. Wczoraj w samo południe na termometrze zobaczyłam magiczne 20 stopni! Włóczyliśmy się bez pośpiechu po Lublinie, wspominałam moją pierwszą wizytę w tym mieście. Od tamtej pory minęło chyba sześć lat a mam wrażenie jakby to było wczoraj! Miasto przeszło wielką przemianę i miło jest obserwować jak nadal się zmienia.

Wiosna w mojej garderobie to przede wszystkim proste i wygodne ubrania. Szary wełniany płaszcz kupiłam jesienią tamtego roku. Uwielbiam jego skromny fason i surowe wykończenie.  Materiałowe spodnie cygaretki to moim zdaniem obowiązkowa pozycja w szafie każdej kobiety – są bazą do wielu stylizacji.

dsc_0053

dsc_0054

Płaszcz i spodnie Zara
Sweterek Massimo Dutti
Torebka Zign 
Buty Clarks
Okulary Mango

DSC_0043

DSC_0275

dsc_0084

dsc_0386

Całuje,
Florka.

20 thoughts on “Strój dnia | Szary płaszcz

    1. Na stronie zaladno pisze że skóra. Ale na pierwszy rzut oka wygląda jak zamsz:) Bardzo mi się podoba, nie wygląda na ogromną jak niektóre tego typu torebki.

      Lubię

      1. Wiem, wiem, widziałam, ale właśnie wygląda jak zamsz. Też mi się podoba bo nie jest za duża.

        Lubię

    2. Torebka jest bardzo wygodna, jej faktura w większości to zamsz, ale nie jest tak miękka jak inne torby tego typu. Jest lekko usztywniona więc nie traci kształtu. Jedyny minus to nie ma wewnątrz żadnego zatrzasku tylko jest ściągana sznurkiem.

      Lubię

  1. Stylizacja na 5+:). Widzę odkrytą kostkę i zastanawiam się co masz na stopach. Ja jestem typem zmarzlucha i tym samym mam duży dylemat co założyć na stopy, wychodząc w takim obuwiu żeby wyglądać elegancko, schludnie a jednocześnie żeby było mi ciepło. Pozdrawiam wiosennie:)

    Lubię

  2. Zakupiłam na wyprzedaży bardzo podobny plaszczyk. Szary prosty klasyczny ale nie welniany dlatego nie moge sie doczekać cieplejszych dni wiosny, żeby w koncu moc go założyć 😍 bo widze po Tobie ze bedzie fajnie wyglądał 😊

    Lubię

  3. Madziu, wyglądasz kapitalnie! Brawo za kolejną w moim odczuciu idealną stylizację! Jest tak jak lubię prosto, klasycznie, wygodnie i bardzo na czasie! 🙂 Nie przestajesz zachwycać. Zawsze bardzo chętnie tutaj zaglądam i zawsze czym się zainspiruję. Serdeczności! ;-*

    Lubię

  4. Florko dzisiaj widziałam Cię pod moim domem. Wyjeżdzałam samochodem, a Ty szłaś z mężem na przejściu dla pieszych. Nie miałam możliwości wyjść i przywitać się. Jak będziesz następnym razem w Warszawie to daj znać, wyskoczymy na szybką kawkę:-)

    Pozdrawiam
    Julita

    Lubię

Skomentuj

