Wiosenne zakupy

Oficjalnie nadeszła wiosna. W tym tygodniu zaliczyliśmy już deszcz, śnieg, grad i słońce czyli typową marcową pogodę. Pomału zabieram się za wiosenne porządki w szafie. Moja babska natura nie pozwoliła mi przejść obojętnie obok wiosennych kolekcji w sklepach. Zapraszam na obiecany filmik z wiosennymi zakupami.

Bluzka Mango

Mokasyny Geox

Tunika Twomoon

Sweter Esprit

Top Oysho

Linki do wszystkich rzeczy znajdziecie pod filmikiem na youtube. Co nowego pojawiło się w waszej szafie?

Całuje,
Florka.

 

 

8 thoughts on “Wiosenne zakupy

  1. Jesteś niesamowita. Wszystko tak u Ciebie współgra. Ja, choć jestem dużo starsza od Ciebie. dopiero się tego uczę.
    I Ty mi w tym pomagasz. Dzieki

    Lubię to

  2. Bardzo udane i inspirujące dla mnie zakupy. Mamy bardzo podobny gust i wiele rzeczy z Twojej garderoby znalazły miejsce w mojej. Podzielam Twoje zamiłowanie do klasycznego stylu, białych bluzek i koronek, są urocze i dziewczęce. W swojej szafie też mam tą bluzeczkę z Mango i faktycznie kolor jest śliczny i twarzowy. Polecam zerknąć też tutaj http://www.mangooutlet.com/PL/p0/kobieta/odziez/koszule/bluzki/bluzka-haftowana-wstawka?id=63077013_05&n=1&s=prendas.blusas (bluzeczka wygląda prześlicznie).
    Pozdrawiam 🙂

    Lubię to

Skomentuj

