Côte d’Azur

Jeśli śledzicie mnie na instagramie to pewnie wiecie już, że pod koniec marca udaliśmy się na południe Francji. Nie był to typowy wakacyjny wyjazd, połączyliśmy wyprawę z pracą. Czas na zwiedzenie był nieco ograniczony, ale mimo wszystko udało nam się sporo zobaczyć. Cieszę się, że mogłam odwiedzić Prowansję przed sezonem turystycznym. Na zdjęciach poniżej widać miejscowość Sainte-Maxime położoną bardzo blisko słynnego Saint-Tropez. Mała miejscowość, która stanowi dobrą bazę do zwiedzania tego malowniczego regionu. Tutaj mieszkaliśmy, tutaj codziennie maszerowałam po bagietki i przyznam, że po tygodniu czułam się jak u siebie. Spacer po pustej plaży o poranku, kawa na tarasie z widokiem na lazurowe wybrzeże, zakupy w małych sklepikach i uśmiechnięci sprzedawcy. Długie wieczorne rozmowy przy winie w trzech językach – to wspomnienia, które zachowam na długo.

Bluzka Zara
Spodnie Noisy May
Sweter Mango
Plecak Kiomi
Mokasyny Geox

Całuje,
Florka

11 thoughts on “Côte d’Azur

  1. Sliczne miejsce :))) uwielbiam takie male malownicze miejscowosci … a jeszcze poza sezonem to wogole bajka 🙂 piekne stylizacje, jak zawsze 🙂

    Polubienie

  2. Florencebeauty posługujesz się 3 językami? Rozumiem Twoje zafascynowanie tym miejscem. Spędziłam na południu Francji swoje kilku miesięczne wakacje w ubiegłym roku. Coś fantastycznego ☺

    Polubienie

    1. Chodziło o fakt, że przy stole można było usłyszeć mieszankę trzech języków: angielskiego, francuskiego i oczywiście polskiego. Ja francuskiego nie znam, tylko podstawowe zwroty więc mówiłam tam po angielsku.

      Polubienie

  3. Hej!
    Dopiero trafiłam na Twojego bloga (chociaż najpierw na Twoje konto na youtube ;)) i bardzo mi się tu spodobało. Masz uroczą urodę i świetny styl, sama chciałabym się tak ubierać.
    I, nie wiem czy gdzieś o tym już pisałaś, dopiero zaczynam przygodę z Twoim blogiem, ale mówiłaś gdzieś jaką masz pracę? Taka praca połączona z podróżami w piękne miejsca to coś cudownego.
    Pozdrawiam!

    Polubienie

Skomentuj

