Verona

Wracając z Francji wstąpiliśmy na kilka godzin do Verony. Byliśmy na nogach od bladego świtu, ale nie było wątpliwości, że musimy zobaczyć to miasto. Pogoda była piękna, klimat jaki tam panował wprawił nas w błogi nastrój. Zjedliśmy pyszną pizzę, lody, cappuccino i naładowani pozytywną energią ruszyliśmy w dalszą trasę. Verona to piękne miasto, tętniące życiem z wieloma ciekawymi zakątkami. Nie miałam wiele czasu na jej odkrycie, ale zdecydowanie chciałabym tam wrócić. Czy ja już mówiłam, że kocham Włochy? Tak! Kocham Włochy!

Oczywiście najwięcej turystów zbiera się pod balkonem Julii. Nie ukrywam, że ja też bardzo chciałam tutaj przyjść. Cudem udało mi się zrobić zdjęcie, kiedy to miejsce na kilka sekund było puste.

Całuje,
Florka!

 

7 thoughts on “Verona

  1. Piekneeee zdjecia 🙂 pierwsze i kazde nastepne …. zjadlam chyba ta sama salatke owocowa co Ty, tyle ze 9 lat temu 😉 Madziu musisz wrocic koniecznie :* baciii

    Lubię

  2. Przepiękne zdjęcia, które zachęcają do podróżowania! 😉 Zachwycająca architektura i ta wszędzie obecna roślinność 🙂 Oj chyba tęsknię za wakacjami, urlopem i wolną głową 🙂 Dzięki Florko, że dzielisz się z nami tymi wspomnieniami, dzięki temu jest o czym marzyć! Ściskam mocno.
    PS Czy ja na 3 zdjęciu widzę butik Zary? Czy to już obsesja.. 😉

    Lubię

    1. Aniu kwiaty i krzewy mają tam przepiękne, i wszystko kwitnie znacznie szybciej. Ja jako maniaczka roślin zawsze się nimi zachwycam 🙂 Wszystko wskazuje na to, że to faktycznie Zara, ale (o dziwo!) nie byłam w niej 😉

      Lubię

  3. BYŁAM W VERONIE 2 LATA TEMU PRZEPIĘKNE MIASTO. MAM TO SZCZĘŚCIE, ŻE MOJA BABCIA MIESZKA WE WŁOSZECH, DZIĘKI TEMU ZWIEDZIŁAM WIELE MIAST PIĘKNEJ ITALII 😚😊

    Lubię

Skomentuj

