Sukienka w groszki

Sukienkę, którą mam dziś na sobie mój mąż wypatrzył w jednym z butików w Veronie. Wpadła mu w oko a chwilę później jechała z nami do domu. Niektórzy napiszą, że przypomina fartuszek lub podomkę i wcale mi to nie przeszkadza. Lubię sukienki o tym kroju a piękne połączenie kolorystyczne i ponadczasowy wzór w groszki to wisienka na torcie. Latem będzie idealna do sandałów. Póki co noszę  ją z niezastąpioną zamszową kurtką i botkami.

Sukienka Motivi
Kurtka Mango
Botki Vagabond

Całuje,
Florka

8 thoughts on “Sukienka w groszki

  1. Fartuszek? Podomka? To moje ostatnie skojarzenia, ta sukienka jest piękna, ma w sobie coś z klimatu retro, ale jest to na tyle subtelne, że nie wygląda się w niej jak w przebraniu. Wyglądasz ślicznie i mogę jedynie żałować, że to nie żadna znana sieciówka, bo już bym zamawiała.

    Polubienie

  2. Jak dla mnie jest świetna! lubie takie „grzeczne” sukienusie i kołnierzyk i kokartka sa urocze. Bardzo fajny ma również kolor, chociaz Ciebie chyba w takim jeszcze nie widzialam?:) a szkoda bo jak widać wyglądasz ślicznie 🙂
    pozdrawiam cieplutko z Wawy:)

    Polubienie

Skomentuj

