Nowości w garderobie

Doczekałam się pięknej pogody. Jest słonecznie, piję kawę w ogródku i podglądam rośliny, które dochodzą do siebie po wiosennych przymrozkach. W powietrzu unosi się zapach kwitnącego bzu. Na taki maj czekałam cały rok! Najwyższy czas by pokazać wam rzeczy, które zasiliły moją wiosenno letnią garderobę.

Espadryle hiszpańskiej marki Gioseppo model Oleanza. Na stopach wyglądają bardzo lekko i dziewczęco. Pasują do jeansów, ale przede wszystkim do letnich sukienek.

Klapki Dr. Brinkmann to moje pierwsze klapki o takim fasonie. Dobrze trzymają stopę, mają wyprofilowane podeszwy i są bardzo wygodne. Idealne buty na lato w mieście.

Klasyczne proste baleriny Venezia to niezbędny element mojej wiosennej garderoby. Pasują do wszystkiego i są ponadczasowe.

Koszula z Massimo Dutti zachwyciła mnie dobrej jakości bawełną i dopracowanym wykonaniem. Ma nieco dłuższy, prosty krój dzięki czemu nie krępuje sylwetki i jest bardzo przyjemna w noszeniu.

Marka Tyszert to perełka, którą znalazłam na instagramie. Podoba mi się, że każdy prezentowany przez markę t-shirt ma ciekawy detal, który dodaje charakteru. To mój pierwszy, ale zdecydowanie nie ostatni zakup! Na zdjęciu model Carte Blanche.

Parka Zary to idealne uzupełnienie mojej wiosennej szafy. Oryginalnie posiadała kołnierzyk, którego się pozbyłam. Ma ciekawe detale i piękny odcień zieleni. Lubię jej luźny fason, pasuje niemal do wszystkiego.

Miłego weekendu Kochani!
Florka

17 thoughts on “Nowości w garderobie

  1. W zeszłym roku z Twojego polecenia kupiłam te czarne baleriny z Venezia. Niestety jakość bardzo bardzo kiepska. Nie wytrzymały nawet sezon, cholewka pękła na wylot, nadają się do wyrzucenia :/ Może mój egzemplarz był felerny, ale zakupów w Venezii już nie zrobię 😉

    Lubię to

    1. Przykro mi z powodu nieudanego zakupu. Powinnaś je oddać do reklamacji. Tak jak mówiłam w filmiku – noszę te baleriny praktycznie całą wiosnę i lato od trzech lat, nic mi się nigdy nie odkleiło.

      Lubię to

  2. Zakupy bardzo udane, też zdecydowałam się na zakup prostych balerin, moje są firmy Tamaris, takie pasują do wszystkiego, a do tego bardzo mięciutki i wygodne. Doceniam prostotę Twojej garderoby, stawiasz na jakość i naturalne materiały, bardzo mi się to podoba i będę Cię naśladować. Massimo Dutti ma rzeczy w świetnej jakości, czasem warto dopłacić, mam od nich kurtkę skórzaną i jestem mega zadowolona. Pozdrawiam nurka.

    Lubię to

Skomentuj

