Bieliźniany top

Top na cieniutkich ramiączkach to niezwykle kobiecy element garderoby. Subtelne topy najczęściej noszę ze swetrami. Lubię kiedy spod dzianiny wystaje odrobina koronki. Dziś bieliźniany top połączyłam z ponadczasową klasyką jaką są spodnie cygaretki i proste baleriny. Uwielbiam nosić biel z czernią, nie potrzebuję już nic więcej prócz delikatnej biżuterii. Mimo, że ta stylizacja jest bardzo prosta, w najpełniejszy sposób wyraża mój styl.

Top Oysho
Spodnie Zara
Baleriny Venezia

Miłego tygodnia !
Florka

14 thoughts on “Bieliźniany top

  1. Pięknie, jak zawsze 😍 kochana, nie wiem jak to robisz, ale zawsze wszystko u Ciebie współgra. Uwielbiam ten styl, dużo od Ciebie czerpię 😃 pozdrawiam ciepło.

    Lubię to

  2. Czy mogłabyś napisać jaką bieliznę zakładasz pod takie topy? Jaki to dokładnie stanik? Zawsze mam ogromny problem żeby dopasować krój bielizny do takich ubrań, mimo że mam masę cielistych staników, żaden z nich nie jest całkowicie niezauważalny.

    Lubię to

  3. Inspirujesz😍
    Mogłabym przejmować od Ciebie każdą stylizację i czułabym się świetnie.
    P.s. mogę prosić o link do spodni?
    Pozdrawiam serdecznie😊

    Lubię to

  4. Gdzie polecasz, prócz Zary, kupować takie spodnie jakie masz na powyższych zdjęciach? Od dłuższego czasu szukam takiego modelu, niestety spodnie dostępne w sieciówkach są dla mnie zbyt szerokie u dołu – a bardzo mnie to drażni, niestety.

    Lubię to

Skomentuj

