Pielęgnacja włosów cienkich

Kilka lat temu miałam małą obsesję na punkcie pielęgnacji włosów. Szafki w łazience wypełniały przeróżne maski, odżywki i oleje. Po latach eksperymentów udało mi się osiągnąć pewną równowagę, zdaję sobie sprawę z tego, że wygląd moich włosów to przede wszystkim geny. Zawsze były cienkie, delikatne i takie już pozostaną. Najważniejsze by obchodzić się z nimi łagodnie, często skracać końcówki i stylizować w odpowiedni sposób. Niestety nie należę do osób, którym wystarczy włosy umyć i wysuszyć na wietrze by mieć fryzurę jak z reklamy. Moje włosy najlepiej wyglądają wymodelowane na okrągłej szczotce.

Włosy myję co drugi dzień. Nie mam problemu z nadmiernym przetłuszczaniem, ale nie wyobrażam sobie mycia ich razy w tygodniu, szczególnie po wysiłku fizycznym. Zawsze wybieram szampony o lekkiej, żelowej konsystencji, unikam gęstych i nawilżających. Lubię kiedy włosy są dobrze oczyszczone, ale unikam szamponów zawierających detergenty, muszę mieć na uwadze moją problematyczną skórę głowy.

Szampon John Masters Organics z miętą i wiązówką błotną dokładnie myje włosy. Pasma są delikatnie uniesione. Idealnie sprawdzi się podczas upałów, mięta przyjemnie chłodzi i odświeża skórę głowy.

Odżywka Insight do włosów suchych. Nadaje połysk, ułatwia rozczesywanie i zapobiega puszeniu się czupryny. Ma idealną konsystencję, która jest dosyć lekka, ale nie spływa podczas aplikacji. Wystarczą trzy minuty podczas prysznica by włosy wyglądały zdrowo i ładnie się układały.

John Masters Organics mleczko do włosów z różą i morelą. To kosmetyk, który w tym miesiącu zachwycił mnie najbardziej! Wystarczy rozprowadzić odrobinkę na mokre włosy, które od razu stają się gładkie i łatwe w rozczesywaniu. Po wysuszeniu fryzura ma więcej blasku, włosy wyglądają zdrowo, nie puszą się i nie plączą. Dodatkowo produkt ma cudowny różano roślinny zapach, który uwielbiam.

Jakie są wasze perełki do pielęgnacji włosów?

11 thoughts on “Pielęgnacja włosów cienkich

  1. Madziu, ostatnio wyglądasz jeszcze lepiej, serio jestem pod wrażeniem. 😉 Sweter też jest śliczny – widać, że został uszyty z bardzo dobrego materiału. Czy to kaszmir? A Twoje włosy na tych zdjęciach wyglądają fenomenalnie. Zaraziłaś mnie miłością do odżywek Insight, bardzo dobrze mi się sprawdzają. Do tego uwielbiam odżywki Natura Siberica (szczególnie tę z arktyczną różą). Niestety wciąż nie potrafię nadać moim cienkim włosy objętości, nie umiem ich ułożyć na okrągłej szczotce.

    Pozdrawiam ciepło!

    Polubienie

  2. Dzięki Madziu za ten post. Ja również uwielbiam zwłaszcza latem odświeżające, dobrze oczyszczające skórę głowy szampony. Taki jest m.in. szampon do włosów wypadajacych marki Insight (najlepsze produkty do włosów, które odkryłam dzięki Tobie). Bardzo chętnie wypróbuje polecany przez Ciebie szampon JM Organics😊 Mleczko również kusi😉

    Polubienie

Skomentuj

