Letni makijaż i nowe włosy

Tydzień temu będąc w Krakowie mijałam na ulicy dziewczynę z piękną krótką fryzurą. Pomyślałam wtedy, że już czas na zmiany! Kilka dni później siedziałam na fotelu u fryzjerki z zamiarem ścięcia włosów. Efekt? Czuję się lekko i świeżo a moje włosy dawno nie wyglądały tak zdrowo!

Na zewnątrz robi się coraz cieplej a chwilami nawet upalnie. Nie znoszę uczucia, że makijaż spływa mi z twarzy pod wpływem gorąca. Nie lubię też podkładów długotrwałych i specjalnych baz, które zastygają na skórze na wiele godzin i nie pozwalają jej oddychać. Dlatego staram się ograniczać ilość produktów nakładanych na twarz do minimum.

Korektor Bare minerals doskonale maskuje moje zasinienia pod oczami. Jego konsystencja jest lekka choć wystarczająco kremowa by zakryć to co powinno pozostać niewidoczne. Do tego wystarczy mi odrobina mineralnego podkładu blemish remedy i mam idealną i lekką bazę na lato.

Naszyjnik Ania Kruk Koszulka Tyszert

Uwielbiam połączenie kremowego rozświetlacza RMS Beauty living luminizer z ciepłym brzoskwiniowo złotym różem Mac warm soul. Policzki są pięknie podkreślone a cera rozświetlona. Różem delikatnie omiatam powieki, złotawa poświata ładnie wydobywa zielony kolor oczu. Nie muszę już sięgać po cienie do powiek.

Jakie są wasze ulubione kosmetyki do makijażu na lato?

Całuje,
Florka

16 thoughts on “Letni makijaż i nowe włosy

  1. No ślicznie Madziu! Ja nie zmieniam raczej kosmetyków na lato, po prostu aplikuję go zdecydowanie mniej. Ostatnio bardzo polubiłam podkład Catrice HD Liquid Coverage, można nim pięknie stopniować krycie – od dyskretnego, po mocniejsze. Natomiast w pielęgnacji ostatnio świetnie mi się sprawdzają kosmetyki Bania Agafii i seria organic natura od marki Biały Jeleń (szczególnie boski jest koncentrat pod oczy). 🙂

    Lubię to

  2. Dla Ciebie inspiracją do zmian była dziewczyna mijana na ulicy, dla mnie inspiracją do zmiany fryzury jesteś Ty:) Właśnie za kilka dni wybieram się na wizytę do fryzjera i miałam dużą ochotę na zmianę. Widząc jak świeżo i dziewczęco wyglądasz, chyba właśnie podjęłam decyzję o ścięciu włosów. Pozdrawiam.

    Lubię to

  3. No cóż, jestem, widzę, jedyna 😉 Bo bardziej podobały mi się Twoje długie włosy.
    Ale, to pewnie dlatego, że sama latami chodziłam w long bobie i już patrzeć na niego nie mogę 😉

    Lubię to

Skomentuj

