Kombinezon

Mój kombinezon Massimo Dutti to dowód na to, że czasami warto inwestować w dobrej jakości ubrania, które nigdy nie wyjdą z mody i posłużą na wiele okazji. Wprawdzie na blogu miał już swoje pięć minut w tamtym roku, ale przyznam, że dopiero od niedawna mam buty, które od początku chciałam z nim połączyć. Klasyczne mokasyny sprawiły, że kombinezon noszę z jeszcze większą przyjemnością a krótkie włosy to kropka nad i w tej stylizacji.

Kombinezon Massimo Dutti (stara kolekcja)
Buty Geox
Torba Zign

17 thoughts on “Kombinezon

  1. Nie jestem przekonana do tych butów… Zdecydowanie wolę ten kombinezon z czarnymi balerinami. Cała stylizacja wygląda wtedy lżej. Jednak mogę przypuszczać, że takie obuwie miało sprawić, że strój nie jest zbyt elegancki a bardziej codzienny. Poza tym 5+. No i ta fryzura!Super!

    Lubię to

  2. Madziu, wyglądasz rewelacyjnie! Sama ostatnio kupiłam jasny kombinezon z Massimo Dutti i jestem z niego bardzo zadowolona. Czy ten Twój jest w rozmiarze 34?

    Lubię to

Skomentuj

