Dodatki na lato

Dziś mam dla was kolejną porcję nowości. Tym razem skupiłam się na dodatkach, które uzupełniły moją letnią garderobę. Jak zwykle postawiłam na rzeczy klasyczne, które posłużą mi na kolejne sezony. Szczególnie cieszą mnie delikatne złote kolczyki – pasują niemal do wszystkiego i wyglądają subtelnie. Okulary przeciwsłoneczne o okrągłym kształcie były moim marzeniem od dawna, teraz żałuję, że tak długo zwlekałam z ich zakupem, są idealne.

Kostium kąpielowy Oysho

Okulary Ray-Ban model round metal.

Post z sukienką Tutaj

Całuje,
Florka!

11 thoughts on “Dodatki na lato

  1. Aaaa jestem w pracy, a Ty taki fajny filmik opublikowałaś! 😀 Widziałam tylko fragmencik – wyglądasz przeeepięknie w tych krótkich włosach! Na początku nie byłam przekonana, a teraz widzę, że o niebo lepiej Ci jest właśnie w takich! Lekko i dziewczęco.

    Pozdrawiam z upalnego Krakowa. 🙂

    Lubię to

    1. Obejrzane 🙂 Też mam okulary Ray-Bany, tylko że model New wayfarer i jestem nimi zachwycona. Bardzo podobają mi się kolczyki, ostatnio też myślę o kupieniu jakiegoś elementu biżuterii w żółtym złocie, ale nie wiem czy to będzie pasowało do mojej obrączki i pierścionka zaręczynowego, które są wykonane z białego złota… Z tego co kojarzę, Ty również masz obrączkę z białego złota – nosisz ją razem z żółtym złotem, czy zdejmujesz ?

      Lubię to

  2. Wiem, że kupujesz dużo przez internet, ale zdarza Ci się jeszcze kupić coś stacjonarnie choć była możliwość zamówienia przez internet np. w Zarze?
    Gratuluję udanego bloga 🙂

    Lubię to

  3. Śliczny strój 🙂 Ja ostatnio przymierzam się do kupienia jakiegoś, ale wszystkie są jakieś takie nijakie i pewnie znowu będę tylko patrzeć i ww końcu nic nie kupię 🙂

    Lubię to

Skomentuj

