Letnia sukienka

Przed wylotem na Sycylię kupiłam trzy wygodne i dziewczęce sukienki. Błękitną z H&M i kwiecistą z Mango prezentowałam w poprzednich postach tutaj i tutaj. Na koniec zostawiłam sukienkę, która najbardziej zawróciła mi w głowie. Zamówiłam ją w ostatniej chwili na dwa dni przed wyjazdem, wcześniej była wykupiona. Mowa o bawełnianej sukience z Zary w kolorze kości słoniowej. Ma piękne hafty a długie rozkloszowane rękawy równoważą głęboki dekolt. Zdecydowanie to moja ulubiona sukienka tego lata!

Sukienka Zara
Buty Gioseppo
Okulary Rayban

Całuje,
Florka

7 thoughts on “Letnia sukienka

  1. Moim faworytem jest kwiecista sukienka:) Wszystkie są śliczne ale ta w kwiaty ma to coś…:) Laura Ogrodowczyk ma również biała sukienkę haftowaną z zary…ale jednak ten model zdecydowanie bardziej zyskuje w opcji krótszej, jak krótka sukienka.

    Lubię to

Skomentuj

