Biel i czerń

Mam wrażenie, że nie było mnie tutaj od bardzo dawna! Sierpień minął jak mrugnięcie oka, na szczęście wrzesień zapowiada się odrobinę spokojniej i mam nadzieje, że uda mi się odkurzyć bloga. Dzisiejszy strój dnia to obszerna biała koszula z szeroką falbaną i skórzana kurtka dla której po kilku latach zdradziłam moją niezastąpioną zamszową ramoneskę. Koszulę kupiłam z myślą o nadchodzącej jesieni, idealnie pasuje do ciepłych kardiganów i wełnianego płaszcza.

Koszula ( Ref 8566/243 ) i kurtka ( Ref 3461/201)  Zara
Plecak Kiomi
Buty Clarks 

Lakier Kiko nr 226

Do usłyszenia !
Florka

 

5 thoughts on “Biel i czerń

  1. Bardzo ladny zestaw Madziu, czern i biel to zawsze dobry pomysl. Twoj styl ubierania bardzo mi sie podoba… jest klasyczny a jednoczesnie nowoczesny, mozna wyjsc do ludzi 🙂 czy to do pracy czy do biedronki po zakupy 😉 nie jest udziwniony .. poprostu bomba jak dla mnie 🙂

    Polubienie

  2. Biała koszula i skórzana kurtka to niezmiennie genialne połączenie. Strasznie podobają mi się również te buty, bo świetnie wyglądają i na pewno są jeszcze wygodne.

    Polubienie

  3. Klasyka, którą uwielbiam, ale niestety mam to do siebie, że za dużo klasyki u mnie powoduje dziwny wybuch i skok na kolorowe koszule i sukienki 😀 To coś jak detoks od czekolady, później zjadasz tabliczkę na raz 😀 Za to Twoje włosy, jak na nie patrzę, mam ochotę biec do fryzjera, wydać nawet majątek i tak je właśnie ściąć. Moje włosy są podatne, więc po umyciu nie obyłoby się bez suszenia, wyciągania na szczotkę czy prostowania (napisz proszę czy też to robisz, czy masz to szczęście i tylko po wysuszeniu wyglądają właśnie tak). Ale fryzurą kusisz, nie powiem 😀

    Polubienie

Skomentuj

