Ulubieńcy sierpnia

Kochani w dzisiejszym filmiku opowiadam o kosmetycznych perełkach, których używałam w sierpniu. Zapraszam do oglądania a ja zabieram się za tworzenie kolejnego filmu!

Lakier OPI w odcieniu Bubble Bath, to piękny brzoskwiniowo różowy, ale nie przesadnie cukierkowy odcień. Lubię naturalny manicure a ten kolor pięknie odświeża dłonie i długo utrzymuje się na moich paznokciach.  Efekt możecie zobaczyć tutaj

Matowa płynna pomadka marki Bare Minerals w odcieniu boss to pierwsza matowa pomadka z kolekcji nude, która pasuje do mojej karnacji. Ma przyjemnie kremową konsystencję, wystarczy odrobina by pokryć usta. Długo się utrzymuje i nie wysusza ust. To mój najlepszy kosmetyczny zakup ostatnich tygodni.

Tusz do rzęs Armani Eyes to Kill to ulubieniec już od kilku miesięcy. Pięknie podkreśla spojrzenie, pogrubia, ale nie skleja rzęs. Ma głęboki czarny odcień i nie osypuje się w ciągu dnia. W filmiku oraz na zdjęciach mam dodatkowo doklejone połówki rzęs marki Ardell dlatego efekt jest dosyć intensywny.

Perełka do pielęgnacji włosów to bananowa maska The Body Shop, której zapach jest po prostu idealny i utrzymuje się na włosach przez dwa dni. Przede wszystkim wyraźnie nawilża i wygładza pasma, fryzura nie puszy się a włosy ładnie błyszczą. Pamiętajcie tylko by nie przesadzić z ilością, nałożona u nasady włosów może obciążyć fryzurę.

Eliksir chroniący włosy przed słońcem marki Insight Professional ma postać lekkiego olejku. Również pięknie pachnie, ale nie zauważyłam by zapach utrzymywał się na włosach na dłużej. Eliksir ma jednak inne zalety, przede wszystkim chroni włosy przed uszkodzeniami, nadaje im elastyczność i połysk. Jeśli wybieracie się na egzotyczne wakacje warto mieć go przy sobie podczas kąpieli słonecznych.

Miłego weekendu!
Florka

 

4 thoughts on “Ulubieńcy sierpnia

  1. Dzięki Magda za polecenie pomadki Bare Minerals. Niestety nie jest dostępna w sklepie internetowym Sephory.
    Znalazłam ją na stronie strawberries.net 🙂
    Ja polecam Tobie wspaniały błyszczyk Lili Lolo w odcieniu English Rose. Jest niesamowicie trwały, ma bardzo bogatą konsystencję, która wspaniale usta nawilża i pielęgnuje. Błyszczyk ma również fantastyczny kolor i zapach.. 🙂
    Jestem nim zachwycona i właśnie rozpoczęłam drugie opakowanie 🙂
    Lakier Bubble Bath to również jeden z moich ulubieńców. W salonie kosmetycznym znalazłam jego wersję z odżywką, która ma za zadanie wzmacniać paznokcie. Potwierdzam – lakier spełnia swoje zadanie 🙂 I masz rację jest niesamowicie trwały i długo wytrzymuje na paznokciach!
    Pozdrawiam serdecznie!
    PS. Nie zostawiaj nas już więcej na tak długo.. :):*

    Polubienie

Skomentuj

