Makijaż jesienny

Wrzesień ucieka nie wiadomo gdzie, jesień czeka tuż za rogiem. Lubię ten czas kiedy herbata smakuje wyjątkowo a dom pachnie drewnem i różami, które nadal kwitną jak szalone. Jesień to czas ciepłych kolorów, które uwielbiam. Garderobę uporządkowałam już jakiś czas temu. Buty wyczyszczone, swetry wyprane, wełniane płaszcze oddane do pralni.

W filmiku, który dziś opublikowałam możecie podejrzeć mój jesienny makijaż. Od dawna miałam ochotę dodać do codziennego makijażu więcej ciepłych barw. Cienie do powiek z odrobiną złota, ochry i mlecznej czekolady dobrze współgrają z zielonym kolorem oczu. Zdecydowałam się na paletę cieni Too Faced Semi-Sweet Chocolate Bar. Pełną listę użytych produktów znajdziecie w opisie pod filmem.

Weekend zapowiada się deszczowy, życzę wam przyjemnego leniuchowania przy gorącej herbacie!
Florka

12 thoughts on “Makijaż jesienny

  1. Bardzo ładny makijaż. Również maluję oczy w brązach. Zainspirowałaś mnie tą cieniutką kreseczką. Mam taki liner jak Ty, ale nie używam, bo nie umiem narysować takiej cieniutkiej kreseczki, a grubych nie lubię. Jak widać można 😉 tylko jak zrobić delikatną jaskółkę? 🙂
    Pozdrawiam

    Polubienie

  2. Piękny makijaż. Ślicznie Ci w tych kolorach. Wiem, że lubisz pastele,ale ten czarny sweterek fantastycznie wydobył ten makijaż na Twojej twarzy. Pozdrawiam

    Polubienie

  3. Jesień, moja ukochana pora roku, chociaż niestety w tym roku nie rozpieszcza nas delikatnym słońcem i kolorami, które tak uwielbiam…. Makijaż piękny i jak zawsze wyglądasz w nim uroczo.
    Miłego weekendu 🙂

    Polubienie

    1. Czy będą jeszcze kiedyś jakieś filmy odnośnie kompletowania szafy? Pamiętam jeden Twój filmik na ten temat i był bardzo pomocny. Może jakieś najczęściej popełniane błędy?

      Polubienie

Skomentuj

