Strój dnia I Październik

W ostatnich dniach pogoda raczyła nas pięknym słońcem, na ulicy spotkałam nawet kilku śmiałków w krótkim rękawie. Ja jednak wolę dmuchać na zimne i już teraz zabezpieczać się przed zdradliwą jesienną pogodą. W takich sytuacjach najlepiej sprawdzają się warstwy. Na luźną koszulę włożyłam wełniany sweter i prosty szary płaszcz. Jeansy COS pokazywałam w poprzednim poście. Są bardzo wygodne, zdecydowanie to mój najlepszy zakup na jesień!

Płaszcz i koszula Zara
Sweter – stary nabytek bez metki
Botki Vagabond
Jeansy COS

Plecak Kiomi

Udanego tygodnia!

 

7 thoughts on “Strój dnia I Październik

  1. oby jak najwiecej takich pieknych dni i postow na blogu 🙂 to czysta przyjemnosc czerpac inspiracje od Ciebie! Swietny zestawa, spodnie wygladaja swietnie, dobasowane tam gdzie powinny, jednoczesnie nie opiete jak skinny, luzne zarazem … chyba sama sie skusze 😉

    Polubienie

  2. Bardzo ładne te spodnie z cosa, czy mogłabyś podać swoje dokładne wymiary: wzrost, biodra i talię? Byłabym bardzo wdzięczna, bo obawiam się, że mogę być ciut chudsza od Ciebie i nie wiem jaki rozmiar wybrać, a te wymiary na stronie nie zawsze są adekwatne. Pozdrawiam 🙂

    Polubienie

Skomentuj

