Strój dnia. Wełniany płaszcz

Po kilku sezonach poszukiwania uniwersalnego płaszcza na chłodne dni wreszcie znalazłam model, który miałam w głowie od dawna. Jest szeroki i luźny więc mogę się ubierać na cebulkę, ma idealny szary kolor co oznacza, że nie muszę go czyścić z kłaczków, które zostawiają wełniane swetry. Uszyty w całości z wełny więc bardzo ciepły i przyjemny w noszeniu.

Płaszcz COS

Do płaszcza włożyłam klasyczne sztyblety polskiej marki 7 mil i torebkę na długim pasku Venezia (stara kolekcja). Pod spodem mam czarny półgolf z wełny merynosowej H&M premium i spodnie marki Esprit.

Miłego tygodnia !

12 thoughts on “Strój dnia. Wełniany płaszcz

      1. Niestety ten płaszcz nie występuje w czarnym kolorze 😦 Pamiętam, że miałaś kiedyś płaszcz w camelowym kolorze. Zrezygnowałaś z niego?

        Polubienie

      2. hmmm ja tam widzę dostępne trzy kolory: karmel, czerwień i czerń. Tak, długo nosiłam swój karmelowy płaszcz, ale teraz zdecydowanie wolę czarne lub szare płaszcze.

        Polubienie

      3. Jeśli masz ochotę na camel to zamów, zawsze można oddać. Nie widzę przeciwskazań jeśli chodzi o blond włosy. Kasia Tusk jest blondynką i często nosi takie płaszcze, zerknij do niej na bloga 🙂

        Polubienie

Skomentuj

